Miten tekisit itse? Tai mitä mieltä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "PLÄÄH"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"PLÄÄH"

Vieras
Olen eronnut lapseni isästä kun lapseni oli n.1v.
Tulin raskaaksi e-pillereistä huolimatta ja teimme todella kaikkemme, mutta ero oli paras ratkaisu.
Lapsi on jokatoisen viikonlopun isällään ja iltaisin miten sopii.
Asumme lähekkäin lapsen isän kanssa (jolla jo uusi perhe siellä) ja myös mummut asuu 10km säteellä, ovat työikäisiä ja hyväkuntoisia ja haluavat viettää aikaa lapsenlapsen kanssa (on ainoa kummallekin).

Lapsi on nyt 8v.

Koska lapsi elää mun kanssa arjen, niin ollaan sitten sovittu, että lapsi menee mun viikonloppuina aina esim.viikolla 2 isänäidille yhdeksi yöksi ja sit on isän viikonloppu ja seuraavana sitten äidinäidille yhdeksi yöksi. Musta tuo ei ole keltään pois kun tuon ikänen lapsi osais ihan itse kyllä sanoa jos järjestely ei toimis? Mielellään on menossa aina ja on todella läheinen kummankin mummun kanssa :)

No, tämähän tarkoittaa sitä, et mulla on joka viikonloppu "lapsivapaata" (inhoan tota sanaa, mutta käytän silti :D ) ja tämähän on isälle sitten valtava ongelma. Kun mä kuulema TUNGEN lapsen HOITOON omina viikonloppuinani ja kohta isä soittaa lastensuojelun paikalle kun äiti ei ole lapsensa kanssa?! WHAT?! Ymmärtäisin jos 0-vaikka 3v olis joka viikonloppu jossain, mutta tässä on kyse 8vuotiaasta joka itse haluaa mennä..? ja tosiaan on aina max.10km päässä, eli aina voi tulla kotiin, olen yhden puhelun päässä...

Ex on nyt 7 vuoden jälkeen heittäytyny ihan oudoks, syyttelee mua, arvostelee mun ratkaisuita, kiukuttelee ja mussuttaa kaikesta ja mä en jaksa sitä, mitä järkee ny enää on olla hankala??!!

sanoin sille kyl, et senkus soitat lastensuojeluun, ne varmaan tulee pillit päällä apujoukkojen kera kun kuulee et lapsi on mummulassa :xmas:

oikeesti mä en jaksais tätä turhaa vääntöö YHTÄÄN taas...

Outoa ettet halua olla viikonloppuja lapsen kanssa. Lapsihan on koulussa viikolla. Etkö halua viikonloppuna katsoa filmejä ja käydä reissussa lapsen kanssa. Kukin tyylillää, mutta outoa. Eikö ole ikävä lasta.

Miehellä parisuhdekriisi?

Mutta voisi tietenkin kysäistä lapsen isältä, voisiko lapsi 'isäviikonloppuinaan' kyläillä isänäidin luona? Etkö muuten koskaan vietä viikonloppuja lapsesi kanssa?

mustakin toi olis vähän hassua,että jokaisen viikonlopun poissa. no mummoilla vain yhden yön sentään,hyvä ettei koko viikonloppua! jäähän siinä teillekin sitten se toinen viikonlopun päivä yhdessäoloon. toisaalta en tiedä miten itse tuon muutenkaan tekisin,ehkä voisi kyläillä muuten aina silloin kun se "vuoro" on,muttei ehkä joka kerta jäisi yöksi.tms...

[QUOTE="vieras";25382086]Miehellä parisuhdekriisi?

Mutta voisi tietenkin kysäistä lapsen isältä, voisiko lapsi 'isäviikonloppuinaan' kyläillä isänäidin luona? Etkö muuten koskaan vietä viikonloppuja lapsesi kanssa?[/QUOTE]

Samaa mietin, että jos nyt yhtäkkiä tämä on tullut miehelle ongelmaksi niin varmaan on joku parisuhdekriisi tmv. menossa ja purkaa sitä osittain näin.

Minäkin jäin miettimään että eikö lapsi ole ikinä sinun kanssa kokonaista viikonloppua? Viikonloput on juuri sitä vapaata aikaa kun tehdään kivoja juttuja.. tai toki varmaan ehditte yhdessäkin jotain tehdä jos on viikonlopusta sen yhden yön pois, mutta kuitenkin.. Itse ainakin ajattelisin, että olisi tärkeää että lapsi saisi olla kotonaan (sinun luona) joskus kokonaisen viikonlopun, ettei se ole koko ajan juoksemista isän luo tai mummoloihin. Tavallaan lepo- ja rauhoittumisviikonloppu lapsellekin?

Yhteistyössä