J
joanna
Vieras
esikoinen lähti syntyyn 40+1 aamusta kello 7 kun heräsin pissahätään. takasin sänkyyn tullessa lirahti lapsivettä. ihan silleen että huomasi ensikertalainenkin mitä se oli. supistuksen rupesivat tuntumaan siinä 10 maissa ja sairaalassa oltiin n. 11 senjälkeen rupeskin jo tuntuun suistukset kovina ja pääsin saliin 12 jolloin sain tunninsisään epiduraalin. synnytys kesti yhteensä vesienmenosta,tai tihkumisesta 11 tuntia.
kuopus ei sitten suostunu tuleen vaikka kuinka supisteli. aina ne loppui kesken. rv 40+4 taysissa todettiin ettei ole lapsivettä juurikaan ja olin 3cm auki. laittoivat tippaan ja poika syntyi siitä tipanlaitosta 6 tunninpäästä. itse laskin että synnytys kesti 4 tuntia,sillon rupesin tunteen supparit.
kuopus ei sitten suostunu tuleen vaikka kuinka supisteli. aina ne loppui kesken. rv 40+4 taysissa todettiin ettei ole lapsivettä juurikaan ja olin 3cm auki. laittoivat tippaan ja poika syntyi siitä tipanlaitosta 6 tunninpäästä. itse laskin että synnytys kesti 4 tuntia,sillon rupesin tunteen supparit.