Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninatte77:Olisi kiva tietää miten teidän parisuhde on muuttunut lapsen syntymän jälkeen? Onko mennyt parempaan vai huonompaan suuntaan?
Alkuperäinen kirjoittaja iätiäiti:Aluksi oli vaikea hahmottaa uudet pelisäännöt.
Mies ei ymmärtänyt minua, enkä minä oikein häntä. Parasta mitä noina kuukausina oli, oli se, että jokainen yö hän otti minut kainaloon ja silloin me ymmärsimme toisiamme. Vaikea selittää, mutta meillä ei ollut sanoja joilla olisimme purkaneet tilannetta, joten hellyys oli keino, jonka kautta tuli varmuus, että kaikki on vielä joskus hyvin.
Vuosi on kulunut siitä, kun lapsi syntyi. Nyt vasta koen, että meidän perhe on eheä ja että tämä perhe kestää myös kriisit.
Rakastan ehdottomasti miestäni enemmän ja arvostan hänen panostaan isänä ja miehenä.
Jossakin sisimmässäni tiedän, että tuli ihan mitä tahansa vastaan, hän on minun vierelläni.
Me emme ole lainkaan toistemme kaltaisia, vaan monet ovat hämmästyneet sitä, miten ihmeessä viihdymme yhdessä.
Minä olen tämän perheen sydän ja voima, mieheni on järki ja harkinta.
Jos haluaa selvitä, kaikesta selviää, varsinkin jos rakastaa toista.
Kyllä lapsen tulo on niin järisyttävä muutos, että pariskuntia pitäisi suuremmalla äänellä valmistella tulevaan muutokseen.