miten kertoa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
miten kerron miehelleni, lapseni isälle että en enää rakasta häntä? lapsen syntymän jälkeen kaikki on mennyt vain huonompaan suuntaan. mikään ei onnistu. lapsi on ihana mutta mies ei... olen ajatellut että olisi helpompi ja lapsellekkin parempi lähteä nyt kun lapsi on vasta puolivuotias eikä siis vielä ymmärrä eroa. mutta miten siis saan kerrottua tämän kaiken miehelle joka ei juuri ole kotona vaan luuhaa aina jossain muualla...??

Voisi aloittaa keskustelun tyyliin tämä suhde ei un mielestä enää toimii..
Ei kannata suoraan heittää toiselle lauseen en enää rakasta sua..sillä tavalla vaan loukkaa toista

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:23 keskustelua kirjoitti:
Ei kannata suoraan heittää toiselle lauseen en enää rakasta sua..sillä tavalla vaan loukkaa toista

no edelliselle vaan sen verran, että kerro ihmeesä miten sanoa miehelle noin? monet kerrat kuule oon ottanu asian puheeksi, että suhe ei enään näin onnistu, ja nyt pitäisi kipin kapin tehä asialle jotain. ja miehellä menee kaikki #&%?$!* toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. eli pitää minua ns. itsestään selvyytenä..

ensinnäkin on #&%?$!* ettei ero vaikuta puolivuotiaaseen ja ettei hän ymmärtäs. itse olen ollut alle vuosen kun porukat eros ja edelleen kannan siitä arpia. noh, se ei varmaan ollu asia joka sua lohduttaa ja jonka haluat kuulla. mutta se että lapsen syntymä varsinkin esikoisen on iso asia parisuhteessa. olen usein kuullu sanottavan että eka vuosi on pahin ja sitten helpottaa. mieti että oisko mitään mahollisuuksia käydä parisuhde neuvojalla tai vastaavalla. kuullostaa tosi pahalle tuo mitä joku sano et uus kämppä ja kamat kasaa ja se oli siinä.. ei voi kun sanoo et toi kertoo kyllä kaiken siitä parisuhteesta ja arvostuksesta! ja sitäkö ihmiset oikeesti haluaa lapsellee? ja hemmetti se mies on sen lapsen isä! noh, tietty jos puhe on alkoholismista tai väkivallasta niin asia erikseen mutta.. ja sit alottaja ja muut vastaavassa tilanteessa kiermurtelevat oletteko kuullu että miehellekkin voi tulla ns. synnytyksen jälkeinen masennus.. entäpä jos miehellä on vaan paha olla? hakekaa apua! onko ero aina ratkasu?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:45 mandu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:23 keskustelua kirjoitti:

no edelliselle vaan sen verran, että kerro ihmeesä miten sanoa miehelle noin? monet kerrat kuule oon ottanu asian puheeksi, että suhe ei enään näin onnistu, ja nyt pitäisi kipin kapin tehä asialle jotain. ja miehellä menee kaikki #&%?$!* toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. eli pitää minua ns. itsestään selvyytenä..
Kyl mä varmaan sitten sanoisin että haloo pahvi mä en rakasta sua enää...ja hea tosissaan se omaa asunto.Ehkä se mies sitten herää...

Yhteistyössä