Miten teidän oma paino nousi tai laski raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Sanotaan että ensimmäisen kolmanneksen aikana ei saisi tulla painoa paljonkaan lisää ja mulla tää ainakin pitää paikkansa. Ekassa raskaudessa paino pysyi aikalailla samoissa koko ajan, lisää ei tullut ja yhtään ei lähtenytkään ja tän toisen kohdalla ollaankin sitten menty koko ajan alaspäin. 3 kiloa on nyt paino tippunut, tosin mulla on n. 10 kiloa ylimääräistä, että en sinällänsä ole yhtään huolissani tästä painonlaskusta ja tää johtuu pitkälti siitä, että mulla on nyt enemmän töitä kuin talvella, joten tulee liikuttua paljon ja mun ei tee yhtään mieli suklaata, sen syöminen on lähes tulkoon loppunut, kun aiemmin sitä tuli vedettyä kaksin käsin.

Paino ei noussut kuin vasta viidennellä kuukaudella, sitten tulikin loppuaikana n. 25kg. Ruokailutottumukset ja liikkuminen eivät muuttuneet, joten syitä voi hakea muualta.

Mulla siis ekassa raskaudessa tuli sitten painoa kokonaisuudessaan se 10 kiloa, josta 9 jäi laitokselle, mutta pari tuli sitten imetyksen aikana takaisin. Ja nyt tän toisen raskauden alkaessa painoa oli kilon verran enemmän kuin mitä ekassa oli ensimmäisessä punnituksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Paino ei noussut kuin vasta viidennellä kuukaudella, sitten tulikin loppuaikana n. 25kg. Ruokailutottumukset ja liikkuminen eivät muuttuneet, joten syitä voi hakea muualta.

mulle tuli kans suurinpiirtein tän verran painoa, mulla kyllä paino alkoi nousta ihan alusta asti... Ruokahalu pysyi samana, mutta liikunta väheni pahoinvoinnin takia.

mulla tuli ekassa raskaudessa 10kg, tokassa 7kg ja kolmannessa 12kg. en muista yhtään millasessa ajassa.
nyt neljännessa tuli ryminällä viikolle 20asti, jonka jälkeen ei oo tullu painoa yhtään (nyt on viikkoja 30). liikun paljon, enkä syö paljoakaan mitään lihottavaa (päinvastoin,olen elänyt lähes pelkällä salaatilla ja hedelmillä ja näkkileivällä ), mutta niin sitä vaan jotenkin kertynyt taas 9-10kg.

tokassa raskaudessa söin hampurilaisaterioita ihna hirveesti, silti painoa tuli vähiten. ekassa söin kaikkea ja paljon, kolmannessa paljon lakua, muuten suht ok, ja nyt sitten näin. veikkaan siis että ihan sama miten söisin, niin painoa tulee se tietty määrä aina.

lähtöpaino ollut aina 58-60kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Hullut:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
+28 kiloa tuli raskauden aikana.

Mulla on huomenna laskettu aika ja mulle on kanssa tullut toi 28kg. :D Hupsis tupsis. :)

MITÄ TYÖ OOTTE SYÖNY?? Eiks toi oo epäterveellistä jo sille vauvalleki???

Monta kiloa painosta voi johtua vaikka turvotuksista tms, joten aina ei puhuta siitä että söisi jotain epäterveellistä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Hullut:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
+28 kiloa tuli raskauden aikana.

Mulla on huomenna laskettu aika ja mulle on kanssa tullut toi 28kg. :D Hupsis tupsis. :)

MITÄ TYÖ OOTTE SYÖNY?? Eiks toi oo epäterveellistä jo sille vauvalleki???

Ei mulle ainakaan ole neuvolassa mitään molitettu, en oo joutunut edes sokerirasitustestiin. Mä olin kyllä alipainoinen ennen kuin tulin raskaaksi, ja suurin osa tosta painosta on ihan puhdasta turvotusta. :)

Yhteistyössä