Miten teidän miehet suhtautuvat teidän "viettelyyn"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tylsistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tylsistynyt

Vieras
Oon alkanut tässä panostaa enemmän parisuhteeseen, kun olen huomannut pientä kuivahtamista, tai lähinnä rutiineihin unohtumista.

Mua ärsyttää miehen asenne tähän. Jos mä yritän lähettää vaikka sille töihin jonkin seksikkään viestin niin vastaus on sellainen että homma on heitetty ihan lekkeriksi.
Jos kysyn suoraan miten hän haluaisi että viettelisin hänet tai mikä kiihottaisi ihan erityisesti niin miehen vastaus on tyyliä "no oot sängyssä alasti".. mutku sitähän mä oon joka ilta. Jos yritän kokeilla jotain uutta niin mies on vähän vaivaantunut ja jos koitan asioista puhua, niin mies ei halua puhua koska hänen mielestä meillä ei ole mitään ongelmaa. Ei toki, ONGELMAA meillä ei ole, mutta luulis että hänkin haluais vähän vauhtia tähän suhteeseen. Oon vihjaillut, sanonut suoraankin että kun tää on nyt vähän tylsää ja haluaisin kokea sitä INTOHIMOA, niin mies ei ilmeisesti koko käsitettä "intohimo" tunne. Jos kiehnään ja pukeudun seksikkäästi niin toki seksiä on, mutta siitä puuttuu se intohimo miehen puolelta... Sellainen HALU, mitä ennen oli. Kaavamaista seksiä.

Niin mitä mä voin tehdä piristääkseni tätä suhdetta ja meidän seksielämää jos toinen on tollanen että joko pistää leikiksi tai muuten vaan ei reagoi?

Meillä on tosi kiihkeä seksielämä, pupuillaan useita kertoja viikossa, lähes päivittäin. Vaikka siis on lapsia ja vuosia ollaan oltu yhdessä. MUTTA! Minusta olis tosi kiva kehitellä kanssa jotain uutta! Alkuaikoina mies oli innoissaan jos pukeuduin vaikka sairaanhoitajaksi ja tietysti silloin oli paljon uuden kokeiluja.
Mutta nyt ei enää mielikuvitus riitä, kaikki uusi on jo vanha vitsi... Siis seksi on hyvää ja monipuolista, mutta silti tekis mieli saada enemmän flirttiä miehen kanssa ja semmoista.

Meilläkin miestä lähinnä huvittaa jos laitan jotain tuhmaa viestiä tms. Tai jos haluan leikkiä roolileikkiä. Kai se on niin että tämä on hyvää mutta tuttua suklaata rasiasta... Ei enää yllätyksiä.

Piti lisätä että koska mies on sellainen että haluaa että minä olen onnellinen, niin jos asiasta sanon, niin hän kyllä tekee kuten sanon. Mutta eihän se ole sama asia...

minun mieheni suhtautuu viettelyyn todella hyvin :) Tykkää, kun keksin jotain kivaa ja on aina mukana :) Varsinkin, jos ottaa käyttöön vartaloöljyn ja lateksivaatteet, niin tietää jo etukäteen, että ukko ei pysy nahoissaa.....
Sinuna pistäisin vaikka "leidy domina" ta jonkun vastaavan pelin pystyyn ja katsosin, että reagoisiko mies vai ei B) Tosin, saattaisi miehesi ehkä säikyttää vielä pahemminkin ..

Joo on meilläkin siis seksiä usein ja muuta hellyyttä enemmänkin, päivittäistä koskettelua ja näin, mutta se INTOHIMO puuttuu.. sellanen villi halu. Tai no, siis mullahan se on edelleen tallella ja haluan ihan hulluna omaa miestäni, mutta miehestä en usko samaa. Sen takia yritänkin flirttailla ja näyttää että meillä asuu edelleen se villi nainen jonka hän tapasi joskus ja johon rakastui ja jota halusi palavasti... Mutta ei toimi ei.

No meillä sen karvat nousee pystyyn ja kiipeää makuuhuoneen tapetteja pitkin karkuun... Eli parisuhde on joo kohdillaan.
Kokeile tehdä hänet mustasukkaisesti (lievin keinoin), ehkä hän on tyyppiä joka haluaa tapella naisestaan ja kantaa luolaansa. :D

meillä mies innostuu jo pienistä vinkkailusta petipuuhiin, usein liian innokas mikä otta pannuun kun yrittelee selvästi kaiken laista et mää innostuisin... plääh.... jos sille erehtyy laittaan jonku seksiviestin töihin niin alkaan niitä sadella hulluna takasin saatika ku tulee kotiin niin ei pysy nahoissaan. mää on varmaan tosi tylsä ku mullei kiinnosta jokapäivä ja se vois tehä vaikka kuinka monesti päivässä. joskus kun ärsyttää niin sanon et koita nyt viihtyä vaikka ittes kans mullei nyt nappaa.. niin ja yhessä ollaan oltu nytkun lasken niin apua jo 17vuotta! seurustelemaan ollaan alettu jo 14v

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
jaa a se otta pient eleetkin jo viettelynä ja olis jo menossa :D

Kirjoitin jo aiemmin tuossa ylempänä, mutta jatkan vielä. Meillä miehelle kanssa riittää viettelyksi se että näkee minut vähissä vaatteissa tai hierominen tai ihan mikä vain. On kyllä aina valmis ja haluaa minua ja ottaakin osaa kunnolla. Orgasmitakuu on aina:)
Mutta ois kiva just heittäytyä roolileikkeihin tai jotain, mutta tahtoo mennä miehen puolelta nauramiseksi jos jotain yritän. Alkuaikoina oli ihan erilaista, silloin toimi kaikki leikit.
Mutta varmaan se on niin että ihan kaikki on jo vain kokeiltu eikä ne enää toisella kerralla toimi niin hyvin?

Joo o, kiva että muilla on noin kiihkeetä :)

Ei mullakaan periaatteessa oo valittamista koska orgasmin saan aina (suuhoidolla tosin :D ) ja muutenki seksi on "ihan hyvää", mutta kaipaan sitä tunnetta että mies HALUAA. Tajuatte varmaan..

Mun ei tarvi ku nostaa sukka lattialta niin ukko on heti jihuu. Meitä kumpaakin ainakin alkais naurattaan noi lateksi touhut ja muut, eli ei nyt heti suinpäin kannattais tolle linjalle ryhtyä. Älä tee aloitetta vähään aikaan mutta keikut sen nenän edessä silleen söpösti nakuna tai kivoissa pikku hepenissä ja hyvän näköisenä. Etkä ole huomaavinas tai yritä mitään. Jos ei reagoi aikansa kateltuaan, niin johan on kumma mies.

Yhteistyössä