K
kyssä
Vieras
Laskekaapa kestoilijat ensimmäiset vuoden kulut kestoilusta?
Olettaen, että ette osta mitään käytettyä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja senni:Mun miehelle kestoilu ei käyny kun ehdotin. Tulee liikaa pyykkiä jo ennestäänki paljon pyykin lisäksi
Onko teillä osalla mies saanut tehdä sen päätöksen, että kestoja ei käytetä? Itse ainakin pidän oman pääni, oli mies sitten mitä mieltä tahansa; minä se kuitenkin olen joka pääasiassa tulee ne vaipat vaihtamaan ja pesemään.
Meillä ei muuten pyykin pesua paljon ole, kun esikoinen vasta kyseessä, joten tuskin sitä pyykkimäärää mies miettii. Ehkä se hänestä sitten on vain noloa, että joku käyttää kestoja. Itse kuitenkin olen laskenut että rahaa tullaan säästämään (joku kirjoitti yllä että ei tule säästöjä) ja toki ekologisuuskin on plussaa.
No, jospa se mies asiaan tottuisi kunhan päästään oikeasti vauvan hoitoon käsiksi =)
Jos sulla on yhtään ompelutaitoja niin taatusti säästyy rahaa! Ja luontoa sitäkin enemmän.
Meillä kanssa kun on vain yksi lapsi niin ne vaipat on pesty siinä samassa kuin 60-pestävät lasten vaatteetkin. Muuten niistä lapsen vaatteista ei olis edes täysiä koneellisia tullut joten ei oo ollut ainakaan toi pyykkimäärä meillä ongelma. Kannattaa hommata/ommella muutama vaippa, sekin on jo säästöä! Ja sit jos innostutte, niin hommaatte lisää
Se kannattaa muistaa että ne vastasyntyneen vaipat jää ihan parissa kk pieneksi joten ei niihin kannata maltaita tuhlata. Meillä mentiin villavaippahousuilla ja harso imuna se vastasyntyneen vaihe.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Alkuperäinen kirjoittaja senni:Mun miehelle kestoilu ei käyny kun ehdotin. Tulee liikaa pyykkiä jo ennestäänki paljon pyykin lisäksi
Miehesikö ne pyykit pesee..?
Hmmh.. outo ajatus.. Meillä ainakin pyykit pesee se joka ehtii.
Alkuperäinen kirjoittaja kyssä:Laskekaapa kestoilijat ensimmäiset vuoden kulut kestoilusta?
Alkuperäinen kirjoittaja kyssä:Laskekaapa kestoilijat ensimmäiset vuoden kulut kestoilusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:jos mietit että pärjäät sillä määrällä mitä sulla nyt on jo harsoja, osta toinen mokoma lisää ;D tää on ehkä paras ohje mitä sain kun odotin! ei ainakaan lopu kesken, niitä voi käyttää unirättinä, siivousrättinä..
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:jos mietit että pärjäät sillä määrällä mitä sulla nyt on jo harsoja, osta toinen mokoma lisää ;D tää on ehkä paras ohje mitä sain kun odotin! ei ainakaan lopu kesken, niitä voi käyttää unirättinä, siivousrättinä..
Nukkuisitko itse toistuvasti tyynyliinalla, jonka päälle olisit paskantanut ja sen jälkeen pessyt?
Alkuperäinen kirjoittaja määvaa:Mä ehdotin miehelle kestoilua,ja vastaus oli jyrkkä EI,eli meillä käytössä kertikset,kunhan tämä pieni syntyy....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyllä luottais tuohon arvioon mikä on tehty ennen lapsen syntymää. Minäkin suunnittelin käyttäväni harsoja ja kuoria, mutta lopulta sitten siirryttiin aika pian taskuvaippohin ja harsot jäi käyttämättä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja määvaa:Mä ehdotin miehelle kestoilua,ja vastaus oli jyrkkä EI,eli meillä käytössä kertikset,kunhan tämä pieni syntyy....
Miksi? Siksi, kun Mies (herra ja hidalgo, ylijumala!) sanoi EI?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja määvaa:Mä ehdotin miehelle kestoilua,ja vastaus oli jyrkkä EI,eli meillä käytössä kertikset,kunhan tämä pieni syntyy....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja määvaa:Mä ehdotin miehelle kestoilua,ja vastaus oli jyrkkä EI,eli meillä käytössä kertikset,kunhan tämä pieni syntyy....
Miksi se mies sanoi ei?? Perusteliko kantaansa mitenkään? Pakko sanoa, että itse en mieheltä mitään kysynyt.. Jos olisin "lupaa" kysellyt niin varmaan olisi minunkin mies sanonut ei, mutta nyt ei asialle mitään mahda![]()