Miten teidän alapää voi raskauden aikana?

Juu, siis tuskin kenenkään alapää vaivat kiinnostaa mutta kun ärsyttää kun ei tiedä, kuuluuko tämä asiaan, eli onko normaalia...
Jeps, raskaus on edennyt todella mukavasti, nyt alkaa jo mun masu oleen aikas iso, ni alkaa töissä vähän ahdistaa...noh vajaa 2kk enään...rv28 menos
Entäs itselläs?

sie oot jo mukavan pitkällä :D. Minulla on vasta niin alussa, mutta yhtä tuskaa.. Pari viikkoo jo sairaslomalla. Niin öklötys olo, mikään ei maistu, mutta onneksi ei ole tarvinnut oksentaa.
Voisin nukkua 24/7 :o .

Mikä on erilaista verrattuna aikaisempiin raskauksiin, niin oon niin leppoisa ku voi ihminen olla. En oo turhia kitissyt :D . Mut vielähän tässä kerkiää :whistle:

heissan, miulla ainakin esikoista odottaessa seksi teki todella kipeetä, samoin sisätutkimukset! En tiiä mistä johtui, ei ainakaan limakalvojen kuivuudesta. Hellääkin hellempänä oli paikat, ja tuntu tosiaan ku ois turvoksissa. En tiiä miten tän raskauden kanssa käy, toiv. ei olis kipeenä.

On ihan normia, että alapää on turvoksissa, verekkäämpi ja arempi!!! Älä huoli, ihan normaalia... :)

Täällä pompotellaan vkoilla 31+ ja kyllä huomaa, ettei tarvi seksin yhteydessä enää yhtä rajusti rykiä, kun seuraavana päivänä saa kävellä, kuin mikäkin p*skahousu :laugh: Myös sisätutkimukset tekee oikeasti kipiää, siitä pitää sitten vaan kehtaa mainita lääkärille, jotta tietää vähän varoa :|

Myös valkovuodot ja niiden lisääntyminen kuuluu asiaan, mä kuulun tähän kastiin, jotka sain välillä käyttää jotain vaippoja, kuin valkovuotoa lorisee pöksyihin ihan tuntuvasti :laugh:

Yhteistyössä