makea haju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normaalia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

normaalia?

Vieras
Nolo juttu, mutta pakko kysäistä oisko kellään muulla samanlaista hajua ilmaantunut raskauden myötä tonne alapäähän? Käyn pesuilla joka päivä ja parhaimpina parikin kertaa, silti alapää ""dunkkaa"" pahalle. Haju on kuin sperman haju, jos sitä voisi verrata, makea kumminkin. Onkohan kyse tulehduksesta (ei kyllä mitään muuta oiretta kuin toi haju) vai onko normaalia hajua raskauden aikana?

-haisuli-

Siis sama juttu. Ihme makeahko haju tulee alapäästä, vaikka sitä kuin pesisi monta kertaa päivässä. Mieheni haistaa sen myös, joten tuskin on ""raskauden herkentämä hajuaisti"". Valkovuotoa ei tule, joten siksi itse olen ajatellut, että kuuluu kait asiaan..

OK, oletetaan että kuuluu asiaan :)
Ei mullakaan valkovuotoa ole yhtään enempää kuin aikaisemminkaan, joten en usko, et siitä johtuu.
Jostain luin, et lapsivesi on makeahkoa, joten johtuisko siitä..

Millä viikolla mahdat olla?
Minä haistoin lopussa kans erittäin makean hajun aivan kuin sperma...
Pyysivät kättärille tarkistukseen kun kuulemma lapsivesi haisee sellaiselle. Jos sitä tihkuu ihan vähän niin ei muuten huomaa kuin hajusta...Lapsikalvossa saattaa kuulemma olla reikä jossain ylhäällä niin sitä tihkuu silloin tällöin vähän.

Olen rv 27+5. Hui, nyt alkoi pelottamaan!!! Kyllä kai ne neuvolassa olisivat jo huomanneet, jos jotain on vialla??? Ei ne ole siellä mitään hajuista kyselleet...no, onneks on tiistaina lääkäri ja ultra, eiköhän siellä selviä, onko kaikki kunnossa..

Ei ollut tarkoitus pelästyttää! En usko et sinulla vielä mitään lapsivettä tulee , Mut sit siellä lääkärissä voit kysäistä mitä mieltä he ovat siitä hajusta!
Yleensä siinä tihkumisessa kastuu alushousut aika hyvin. Joutuu ihan siteen laittamaan.
Minä tosissaan olin jo viikolla 39 silloin ja lapsi syntyi sit 40+1

Mä joudun pitää sidettä ku paljon valkovuotoa ja nyt näyttäis et jotain muutakin ois tullu, jotain vetisempää. Oon kans kiinnittäny huomiota tohon hajuun, ällö makean haju leijailee kokoajan

Yhteistyössä