Miten teidän vanhemmat/appivanhemmat tulee sisään?

vieras
Appiukko rinkuttaa ovikelloa kuin hullu. Joskus se vähän vitutti kun oli just saanut kuopuksen nukahtamaan ja ovikello huutaa just niin kauan, että joku ehtii ovelle. Jos minä olin lasten kanssa yksin, niin sitten oli eteisessä appivanhemmat ja makkarissa kurkku suorana huutava lapsi.

Oma isäni soittaa ovikelloa kerran. Sille kehtaan kyllä karjuakin, jos erehtyisi rinkuttamaan kuten appi. Apelle en kehtaa... Sanoin kyllä siitä ihan nätisti silloin joskus ja jos tiesi lasten nukkuvan, niin koputti. Nykyään kyllä taas rinkuttaa hulluna. Hän pitää sitä jotenkin hauskana...
 
Borkku
Mun äidillä ja ex anopilla on mun luo avaimet mut kyllä molemmat soittaa ovikelloa jos eivät tarkotuksella tiedä etten ole kotona ja on tarkotus et he tulevat kuitenkin sisään.
 
Omat vahnempani tulevat niin kaukaa että ilmoittavat kyllä aina etukäteen ja soittavat vielä ovikelloa tullessaan. Mieheni vanhemmat eivät aikomuksistaan ilmoittele (vaikka hukkareissu tekee heillekin yli 50 km turhaa ajoa) ja ovikelloa soittamatta pamahtavat sisään. Ovi on auki lukosta päivisin, koska lapset kulkee itsekseen ulos ja sisään. Kerran hiippasivat sisään kun olin lasten kanssa päiväunilla, kiva herätä siihen kun appivanhemmat seisoo makkarin ovella. :eek:
 
Appivanhemmat hurauttaa pihaan ja tuleevat sisään.
Mun isäpuoli/hänen vanhemmat sentää soittaa ollaanko kotona, eivätkä kyl meinaa tulla vaik kutsuttas kylään..
Kaikki muutki meillä yleensä hurauttaa pihaan ja tulee sisään, toisinaan muistaavat soittaa ollaanko kotona.
Meillä ei ole ovikelloa mitä soitella..
 
isäni tulee joko sisäkautta ihan itekseen tai jos ulkoota tullee niin soittaa ovikelloo, kun tyttö rakastaa men avaamaan. =) :D

äitini ja isäpuoleni tulevat ovikelloa soittaen paitsi jos en ole kotona niin on heillä toki avan meille.
 
Mun vanhemmat kävelee suoraan sisään, miehen äiti soittaa ensin ja ilmoittaa milloin tulee ja soittaa myös ovikelloa. Anoppi käy meillä ehkä kerran kahdessa vuodessa, kun taas mun vanhemmat melkeinpä viikoittain, joskus useamminkin.
 
Nirppurotta laiskana
Ovikelloa soittaa ja tulee sitten sisälle. ME taas lampsitaan anoppilaan sen suuremmin koputtamatta tai ovikelloa soittamatta, kun ikkunasta näkee ketä on tulossa.
 
Appivanhemmat ei tule yllättäen asuvat sen verran kaukana. Minun vanhemmat soittaa ovikelloa Tai koputtavat jos on päiväunui aika, mutta jos ei olla kotona ja niillä on jotain tuomisia mukana niin avaavat oven omilla avaimilla ja jättävät tuomisensa eteisen pöydälle.
Mutta tuo on siis ihan sovittu juttu ja samoin toimin minä. Jos porukoilla ei ole ketään kotona
 
Anoppi ei tule Ibizalta, eikä appiukko Joensuusta ihan noin vaan ja ilmoittamatta.

Munkin vanhemmat on tähän asti kyllä aina ilmoittaneet, vaikka lyhyelläkin varoitusajalla, jos ovat tulossa. Jos ei muuten niin tarkistaakseen, ollaanko edes kotona.

Mutta kun sitten ovat oven takana, niin kaikki sukulaiset ja lähimmät kaverit tulevat vaan ovesta sisään. Ne on oppineet, että meillä on aina ovi auki. Ja kun tulee vähän vaivihkaa eikä ilmoita ovikellolla, että "nyt olen täällä", niin ehtii hyvällä tuurilla ottaa edes kengät pois ennen kuin vastaanottokomitea puskee syliin :D
 

Yhteistyössä