Miten teidän vanhemmat/appivanhemmat tulee sisään?

Rukoilijasirkka
Kyllä ne pimpottelee. Paitsi yhtenä iltana, ku oltiin menty jo nukkumaan, niin isä tuli tuomaan jotain lasten lelua mikä oli unohtunut niille, niin se avas postiluukun ja huusi siitä "huhuu". Vähän pelästyttiin. :D
 
vieras
Heiluttaa ikkunan takana ja jos ei huomata,soittaa ovikelloa.Melkeinpä huomataan kun heiluttaa,lapset aina istuvat ikkunan edessä kun tietävät tulosta.
Harvemmin tulee yllättäen.Ja jos tulee,soittaa ensin.
 
Yleensä eivät kyllä putkahda ilmoittamatta :D Mun vanhemmilla on meille matkaa 600 km ja miehen vanhemmilla n. 2000 km, joten yleensä olemme vierailusta tietoisia...;)
Meille ei kyllä muutenkaan pääsisi noin vaan, kun jo alaovikin on lukossa.
 
Kippuravarvas
Appivanhemmat ja omat soittaa ovikelloo ja lompsii samantein sisään :kieh: Paitsi jos oon juur omilleni kiukunnut että en tykkää kun ryysätään sisään suoraan niin ne ei tee sitä vähään aikaan :whistle:
Eikä se oikeestaan oo kaikista ärsyttävintä vaan se että ei ilmoteta/kysytä ennen tuloa..siis että sopiiko meille ollenkaan kyläily :kieh:
 
Appivanhemmat tulee sisään koputtamatta. Meillä on paritalo niin kulkevat väliovista ihan millon huvittaa. Monta kertaa on miehen kanssa mietitty että tulisivat sillon kun ollaan hommissa nii oppisivat koputtamaan! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
Appivanhemmat tulee sisään koputtamatta. Meillä on paritalo niin kulkevat väliovista ihan millon huvittaa. Monta kertaa on miehen kanssa mietitty että tulisivat sillon kun ollaan hommissa nii oppisivat koputtamaan! :kieh:
Miksi ette ota asiaa puheeksi, vai eivätkö vain välitä?
 
Jos ovi on auki, niin anoppi ja appiukko tulee sen kummempia konstailematta sisään (näin teen minäkin heille mennessäni tai jos eivät ole kotona, menen omilla avaimillani).

Omat vanhemmat asuu sen verran kaukana, että koska haetaan heidät junalta, niin yhtäaikaa tullaan ovesta sisään ja meillä ollessaan annan heille sitten oman avaimen käyttöön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Sisään tulla kolistelevat.
Peesi. Eikä se mua oikeestaan edes haittaa. ANoppilan väki kun tulee, niin koira sieltä ensimmäisenä syliin juoksee ja tietää hinata itsensä sohvalta ylös, sillä tietää että perässä tulee anoppi ja appikin :D Koira harvoin yksin tulee.
 

Yhteistyössä