Miten Teidän "joulutus"

• Viestiketjun aloittaja kolmen lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Christina
Ulkona on jouluvalot ( kahdet...), ja sisällä tyttöjen ja meidän makuuhuoneessa on jouluverhot ja ikkunoissa tähdet..Ei vielä muuta, vaikka haluttaisi jo laittaa kaikki koristeet :D

juippinen
ensimmäisenä adventtina laitetaan valot ja osat koristeista. Verhot ja joitain liinoja.

Ei nyt varsinaisesti varmaan mitä isoja tonttuja..mut jotain muuta ja sit kuun puolessa välissä laitetaan loput.

koppis
Olkkariin laitettiin jo kynttelikkö ikkunalaudalle ja vaihdettiin talviset verhot, hyvin jouluunkin sopivat. Muuten ei vielä. Jaa, no kynttilälyhdyt on etuovella ja joululaulu cd:tä kuunneltiin pojan kanssa eilen. Ainiin, ja joulukortit on tehty. Että olihan noita jo aika monta juttua.

lady of the lake
Parvekkeella on valot, poikien huoneeseen laitettu jo jouluverhot heidän tahtomana.Poikien joulukalenteri alkaa olla loppusuoralla, pussukat tekemättä 18.-24. päivälle vielä.Joululauluja on kuunneltu jo pitkään ja joulusta puhuttu paljon.Itse olen kierrellyt netissä joulusivuilla myös hyvän tovin jo :) Ja kaupasta tuntuu usein tarttuvan jotain pientä jouluista kivaa mukaan :xmas:

Ei sitten yhtään mitenkään. Minä en ole jouluihminen, eikä mulla ole minkäänlaista joulunodotus -fiilistäkään. Varmaan se joskus tulevina jouluina tulee olemaan, kun tuo mukelo tuosta kasvaa ja tuo sen joulutunnelman innokkaalla joulun odottamisella.
Mutta nyt kun se on noin pieni, eikä ymmärrä joulusta hölkäsen pöläystäkään, en laita yhtään joulukoristetta tai joululiinaa tai mitään jouluun viittaavaa. Joululahjoja ostetaan ja jouluaatto vietetään mun vanhempien tykönä ja joulupäivä miehen vanhempien luona. Mutta se meidän joulusta.

Yhteistyössä