Miten tehdään tällainen nuttura (kuva)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
http://3.bp.blogspot.com/_UK3edXJJJUs/ScSZm6HVcDI/AAAAAAAAAIc/wCquhFZQRvU/s200/ji+sander.jpg

Laitetaanko siis ensin ponnari ja kierretään jotenkin hiuksia? vai kierretäänkö ensin ja sitten ponnari?

Miten pitkät hiukset pitää olla? Tuleeko jotain pinnejä?

Varmaan puoleenselkään täytyy olla, jos niskaan tekee. Itse laittaisin ensin ponnarin tiukalle, kierittäisin hiukset sen ympärille ja pinnin/pinnien kanssa kiinni. En tiedä toimiiko, on niin lyhyet hiukset. :)

Ensin ponkkari, sitten hiuksia kierretään ponkan ympärille. Jos hiukset on riittävän pitkän sen kierteen pään saa pujotettua ponkkanauhan alle, mutta jos ei niin hengettömät kehiin :)

tuohon kampaukseen tarvii kyllä pitkät hiukset. Olkapäille ulottuvilla hiuksilla tuollaista kampausta ei tehdä.

Ensin kammataan kaikki hiukset taakse pompulalle. Sitten aletaan kiuputtaa sitä ponihäntää ja sitten alat vaan kääntää sitä tuohon asentoon ja pinneillä se laitetaan kiinni muuten se ei pysy.

olen monta kertaa tehnyt tuon kampauksen asiakkaille

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Varmaan puoleenselkään täytyy olla, jos niskaan tekee. Itse laittaisin ensin ponnarin tiukalle, kierittäisin hiukset sen ympärille ja pinnin/pinnien kanssa kiinni. En tiedä toimiiko, on niin lyhyet hiukset. :)

Mulla on vaan tohon olkapäiden taakse, pöh. Mä olen niiiin surkea näissä hiusasioissa ja pitäisi keksiä joku siisti, HELPPO, ja nopea kampaus tähän tukkaan.

Lyhkäsempikin tukka käy. Ponnari niskaan ja vaikka kihartimella volyymiä ja kiertää löysälle kierteelle. Pikkupinnit piiloon kiehkuran ympärille. Mulla on vähän hartian alapuolelle ja tollasen saa kyllä tehtyä. Lyhyellä tukalla toi kiekura jää siis ontoksi. Lakalla siistiksi niin ei se näy.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Lyhkäsempikin tukka käy. Ponnari niskaan ja vaikka kihartimella volyymiä ja kiertää löysälle kierteelle. Pikkupinnit piiloon kiehkuran ympärille. Mulla on vähän hartian alapuolelle ja tollasen saa kyllä tehtyä. Lyhyellä tukalla toi kiekura jää siis ontoksi. Lakalla siistiksi niin ei se näy.

OK, täytyy ehkä kuitenkin sitten yrittää, jos onnistuisin.

Yhteistyössä