Löysin ohjeen että 2dl kermaa ja 2dl sokeria, onko hyväksi havaittu?
Ja sitten, jos joku ystävällinen neuvois ihan "kädestä pitäen" että miten se tarkalleen tehdään? Ettei vaan pala pohjaan tms... Siis millä lämmöllä pidän levyä ja koko ajanko sekoitetaan?
*poropeukalo kiittää ohjeistanne* :ashamed:
Ja sitten, jos joku ystävällinen neuvois ihan "kädestä pitäen" että miten se tarkalleen tehdään? Ettei vaan pala pohjaan tms... Siis millä lämmöllä pidän levyä ja koko ajanko sekoitetaan?
*poropeukalo kiittää ohjeistanne* :ashamed: