H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo osaan keittää riisin. Mutta mä oon tehnyt niin että keitän riisin kattilassa ja pannulla paistan kanaa ja kasviksia ja lopuksi sekotan ne yhteen. Mutta kun se on niin kuivaa ja muutenkin ei kovin hyvää niin sillä kyselen.
Joo osaan keittää riisin. Mutta mä oon tehnyt niin että keitän riisin kattilassa ja pannulla paistan kanaa ja kasviksia ja lopuksi sekotan ne yhteen. Mutta kun se on niin kuivaa ja muutenkin ei kovin hyvää niin sillä kyselen.
Kuullotan sipulit ja valkosipulit, lisään arborio-riisin, kuullotan hetken ja lisään kasvislientä vähitellen niin, että lisään vasta sitten kun edelliset on imeytyneet. Lopuksi jätän muhimaan ison voinokareen kanssa kannen alle, että pehmenee kunnolla. Mun lemppariversio on lisätä pinjansiemeniä ja paistettua halloumijuustoa valmiiseen risottoon. Nam!![]()
mun risotto on saanut kehuja. keitän riisin ja paistan lihan tai kanan. lisää kasvisliemikuutio riisiin tai voita tai ketsuppia tai soijakastiketta.
Alkuperäinen kirjoittaja oisko antaa vinkkiä;23464440:Mitä tuon kanaliemen tilalta voisi käyttää? Kävisikö pelkkä vesi? Meillä ei käytetä liemivalmisteita, niiden lisäaineiden vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja oisko antaa vinkkiä;23464440:Mitä tuon kanaliemen tilalta voisi käyttää? Kävisikö pelkkä vesi? Meillä ei käytetä liemivalmisteita, niiden lisäaineiden vuoksi.
Valkoviini taisi unohtua.