miten te yh:t olette löytäneet uuden miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
jotenkin kuulostaa mahdottomalta löytää hyvä mies joka hyväksyy lapset ja perhe-elämän...tiedän ettei se ole mahdotonta joten haluankin tietää mistä te näitä miehiä olette löytäneet?

Netissähän me törmättiin, parin kuukauden jutustelun jälkeen tavattiin ja loppu on historiaa :D :heart:

Mies on hyväksynyt meidän 2 in 1 paketin, samoin miehen vanhemmat, sisarukset ja suku.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Netissähän me törmättiin, parin kuukauden jutustelun jälkeen tavattiin ja loppu on historiaa :D :heart:

Mies on hyväksynyt meidän 2 in 1 paketin, samoin miehen vanhemmat, sisarukset ja suku.

Saanko kysyä, mikä deittipalsta?

Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
En mistään, ku en oo ettinytkään. Mielummin olen itsekseni entä kuin kuuntelen omaa ärsyttävää nalkutustani päivästä toiseen. :headwall:

Melkein peesailen. Vaikka pieni ajatus takaraivossa on, että ehkä jostain löytyy sellanen täydellinen mies kelle ei koskaan tarttis nalkuttaa :D.

Niin ja mä olen 'etsinyt' kun mulla oli profiili suomi24:ssä vissiin 3 päivää, pari numeroakin tarttui mukaan, mutta saapa nähdä. Vähän on hiljasta tuo yhteydenpito.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Melkein peesailen. Vaikka pieni ajatus takaraivossa on, että ehkä jostain löytyy sellanen täydellinen mies kelle ei koskaan tarttis nalkuttaa :D.

Niin ja mä olen 'etsinyt' kun mulla oli profiili suomi24:ssä vissiin 3 päivää, pari numeroakin tarttui mukaan, mutta saapa nähdä. Vähän on hiljasta tuo yhteydenpito.

Minä olen varsin positiivinen ja elämänmyönteinen ihminen, mutta ihan kaikkeen en minäkään usko. Siis tuohon miehen löytymiseen ja siihen, että sellaiselle ei tarvis nalkuttaa. Ei ole olemassa miestä ,joka osaisi toimia aina oikein. :D

En mistään, ku en oo ettinytkään. Mielummin olen itsekseni entä kuin kuuntelen omaa ärsyttävää nalkutustani päivästä toiseen. :headwall:

Mää löysin yhden huonon avioliiton jälkeen just semmosen helmen mille ei oo ainakaan tähän asti tarttenu nalkuttaa eikä ärähtää eikä äksyillä mistään
:heart: Löytyi ystävän kautta tavallaan mutta tavallaan netistä... Se on pitkä juttu. Löytyi kuitenkin ja se on pääasia.

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Mää löysin yhden huonon avioliiton jälkeen just semmosen helmen mille ei oo ainakaan tähän asti tarttenu nalkuttaa eikä ärähtää eikä äksyillä mistään
:heart: Löytyi ystävän kautta tavallaan mutta tavallaan netistä... Se on pitkä juttu. Löytyi kuitenkin ja se on pääasia.

Hienoa ja vilpittömät onnittelut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:

Saanko kysyä, mikä deittipalsta?

Suomi24.
Monen miehen kanssa juttelin ja muutamia tapasinkin.
Mutta tämän kanssa kirjoteltiin pisimpään ennen kuin uskalsin treffeille.
Heti kolahti kun nähtiin :heart:

Mulla sellainen jolle ei tarvitse nalkuttaa. Oli tuo kehaissut juuri töissä että mukava mennä kotiin kun vaimo ei nalkuta.
Juu ja löytyi naapurikunnasta kaveriporukoista.

Yhteistyössä