Ä
äippä
Vieras
jotenkin kuulostaa mahdottomalta löytää hyvä mies joka hyväksyy lapset ja perhe-elämän...tiedän ettei se ole mahdotonta joten haluankin tietää mistä te näitä miehiä olette löytäneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suhteen rikkoja:Kaverilla oli hyvä mies joten otin sen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja suhteen rikkoja:Kaverilla oli hyvä mies joten otin sen![]()
oletpa oikea helmi kaveriksi
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Netissähän me törmättiin, parin kuukauden jutustelun jälkeen tavattiin ja loppu on historiaa:heart:
Mies on hyväksynyt meidän 2 in 1 paketin, samoin miehen vanhemmat, sisarukset ja suku.
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:En mistään, ku en oo ettinytkään. Mielummin olen itsekseni entä kuin kuuntelen omaa ärsyttävää nalkutustani päivästä toiseen. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Melkein peesailen. Vaikka pieni ajatus takaraivossa on, että ehkä jostain löytyy sellanen täydellinen mies kelle ei koskaan tarttis nalkuttaa.
Niin ja mä olen 'etsinyt' kun mulla oli profiili suomi24:ssä vissiin 3 päivää, pari numeroakin tarttui mukaan, mutta saapa nähdä. Vähän on hiljasta tuo yhteydenpito.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:En mistään, ku en oo ettinytkään. Mielummin olen itsekseni entä kuin kuuntelen omaa ärsyttävää nalkutustani päivästä toiseen. :headwall:
Melkein peesailen. Vaikka pieni ajatus takaraivossa on, että ehkä jostain löytyy sellanen täydellinen mies kelle ei koskaan tarttis nalkuttaa.
Niin ja mä olen 'etsinyt' kun mulla oli profiili suomi24:ssä vissiin 3 päivää, pari numeroakin tarttui mukaan, mutta saapa nähdä. Vähän on hiljasta tuo yhteydenpito.
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Mää löysin yhden huonon avioliiton jälkeen just semmosen helmen mille ei oo ainakaan tähän asti tarttenu nalkuttaa eikä ärähtää eikä äksyillä mistään
:heart: Löytyi ystävän kautta tavallaan mutta tavallaan netistä... Se on pitkä juttu. Löytyi kuitenkin ja se on pääasia.
Alkuperäinen kirjoittaja mirri:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Netissähän me törmättiin, parin kuukauden jutustelun jälkeen tavattiin ja loppu on historiaa:heart:
Mies on hyväksynyt meidän 2 in 1 paketin, samoin miehen vanhemmat, sisarukset ja suku.
Saanko kysyä, mikä deittipalsta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:En mistään, ku en oo ettinytkään. Mielummin olen itsekseni entä kuin kuuntelen omaa ärsyttävää nalkutustani päivästä toiseen. :headwall:
Melkein peesailen. Vaikka pieni ajatus takaraivossa on, että ehkä jostain löytyy sellanen täydellinen mies kelle ei koskaan tarttis nalkuttaa.