Miten te vietätte uutta vuotta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Meillä on villiäkin villimpi uudenvuoden aatto tiedossa :xmas:

Ekana mennään lasten liikunnan ihmemaahan, minä ja ystäväni & lapsemme; mun 6 v tyttö, mun 4 v poika, kaverin 7 v poika, kaverin 6 v poika ja kaverin 8 kk tyttö.

Sen jälkeen katsotaan ilotulitus (lasten ilotulitus kello 18) ja mennään kaverin luo/tullaan meille syöpöttelemään ja ottamaan pari sidukkaa (kyllä; lasten läsnäollessa :attn: ). Ehkä ammutaan pari rakettia.

Molempien miehet ovat töissä uutenavuotena.

:D ai kauheeta, muistakaa nyt ottaa rauhallisesti ne sidukat kumminkin ;) :D

Kotiudumme Pariisista B) n. klo 21 uudenvuodenaattona, joten olemme ihan tässä kotosalla. Lapselle normi-iltapalaa ja unille, miehen kanssa napostelemme ehkä jotain lapsen mentyä nukkumaan ja juomme varmaan muutaman lasillisen skumppaa ja punkkua. Katselemme raketteja ikkunasta, jos näkyy. Uudenvuodenpäivänä syömme nakkeja ja peruna- sekä vihreää salaattia ja käymme keskustassa kävelyllä. Mahdollisesti tapaamme ystäväperhettä.

Alkuperäinen kirjoittaja tissuttelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Kahvikatti:
Juon alkoholia niin paljon, että saan jonkinlaisen krapulan aikaiseksi.

Parempi vielä, jos vuosi loppuu umpikännissä ja uusi alkaa samaa rataa.

Umpikänni ei ole koskaan kovin mieltäylentävää. Siksi hommaan vain sopivan humalan ja krapulaa minulla tosi harvoin on, joten sekin on nyt hankintalistalla.

Mies menee aikaseen nukkuu tyttären kera kun seuraavana päivänä töihinlähtö joten aion ehkä kutsua veljeni tänne pleikkaa pelaamaan ja sipsejä syömään =D Katson josko luvattua kuun puolipimennystä näkyy ja raketit syynätään samaan syssyyn. Alkoholiton ilta =)

Kotona ollaan. Saunotaan, ammutaan raketteja, valetaan tinaa ja syödään! Todennäköisesti teen pitsaa, ja illalla vielä nachoja :p Salaatteja tietenkään unohtamatta, ja paria saunakaljaa.

Yhteistyössä