Ramadanin viettäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ramadan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on tiedossa lohisarvia..itse tehtyjä ja jotain pikkuleipiä..hedelmiä, keitettyjä kananmunia..hedelmä smoothie kuuluu jokaiseen päivään..ja ihan tavis ruuilla mennään..

se herkuttelu ja couscous ja muut herkut on sitten ramadananin jälkeen...

kun tämä ramadan on paljon enemmän muuta kuin syömistä varten..

aamuyöstä kun vielä saa syödä mie vetelen tupla annoksen neljänviljan puuroa ja rasvatontamaitoa kera appalsiinin..isännälle riittää puolikas tonnikala-tomaatti-oliivi patonki ja pari purkkia rasvatonta viiliä..

tuota kun lukee, niin tulee kyllä mieleen, etä mikähän ton ramadanin perimmäisin tarkoitus on...Paasto yleensä arkoittaa kokovuorokautista pidättäytymistä tietyistä asioista niin että voi keskittyä rukoukseen ja Herran kanssa olemiseen. Tehtyä :(.

Ihan tavallista ruokaa laitan iltaisin, ei sen kummempia kuin tavallisena arkenakaan. Aamulla syön myös puuroa tms. hieman terveellisempää ja juon paljon vettä, normaalisti kun aamupala jää syömättä kokonaan.

Jos hh:lle ei ramadanin tarkoitus ole selvillä, sen kyllä löytää helposti vaikka netistä. ;)

Noi yösyömiset muuten häiritsee mm. vankiloissa niitä, jotka siihen aikaan nukkuvat. Kummasti vaan sielläkin pitää mennä vähemmistön mukaan täällä Suomessa ainakin ja varmasti sama pätee asuntoloissa jos kämppiksenä on Ramadania viettävä

ukko on ollut ramadanin aikana jonkun kämppis kouvolassa eikä se häirinny ukkoa eikä sitä toista asukkia.

ei se tarkota että jos "yöllä syö" niin pitää olla meteliä..

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Noi yösyömiset muuten häiritsee mm. vankiloissa niitä, jotka siihen aikaan nukkuvat. Kummasti vaan sielläkin pitää mennä vähemmistön mukaan täällä Suomessa ainakin ja varmasti sama pätee asuntoloissa jos kämppiksenä on Ramadania viettävä

Vaikutat vähän hitaalla käyvältä, sen varmisti kyllä viimeistään toi sun viestisi. Miten se muita lusijoita häiritsee jos joku herää aamuyöstä syömään? Meinaatko että astiota pitää täysillä paukuttaa ja mässyttää niin että siitä joku häiriintyy? Ja miksi yleensä sua niin kovasti ärsyttää jos jossain vankilassa joku häiriintyy jonkun toisen syömisistä?
Enemmän mua häiritsis esim räksyttävät rakit.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
on tiedossa lohisarvia..itse tehtyjä ja jotain pikkuleipiä..hedelmiä, keitettyjä kananmunia..hedelmä smoothie kuuluu jokaiseen päivään..ja ihan tavis ruuilla mennään..

aamuyöstä kun vielä saa syödä mie vetelen tupla annoksen neljänviljan puuroa ja rasvatontamaitoa kera appalsiinin..isännälle riittää puolikas tonnikala-tomaatti-oliivi patonki ja pari purkkia rasvatonta viiliä..

Hei, saanko udella onko miehesi suomalainen muslimi? En millään pahalla tosiaan kysy, yllätti vain tuo miehesi "ruokavalio", mun mies ei koskaan ole maistanutkaan viiliä. Ei varmaan edes tiedä mitä se on... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:

Hei, saanko udella onko miehesi suomalainen muslimi? En millään pahalla tosiaan kysy, yllätti vain tuo miehesi "ruokavalio", mun mies ei koskaan ole maistanutkaan viiliä. Ei varmaan edes tiedä mitä se on... :)

juu ei ole suomalainen..mikä taas ei ole este viilin syömiseen.. ainakaan meillä..sillä sitä on miehenkin kotimaassa..ihan vaan uteliaille mainittakkoon että marokossa.

ja kaikille RAMADANIN VIETTÄJILLE RAMADAN KARIIM!!!!! :flower:

Yhteistyössä