Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivon mukaan puolenyön jälkeen synnärille ja pungetaan tämä laps maailmaan.
Millos on LA?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivon mukaan puolenyön jälkeen synnärille ja pungetaan tämä laps maailmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Meillä on villiäkin villimpi uudenvuoden aatto tiedossa :xmas:
Ekana mennään lasten liikunnan ihmemaahan, minä ja ystäväni & lapsemme; mun 6 v tyttö, mun 4 v poika, kaverin 7 v poika, kaverin 6 v poika ja kaverin 8 kk tyttö.
Sen jälkeen katsotaan ilotulitus (lasten ilotulitus kello 18) ja mennään kaverin luo/tullaan meille syöpöttelemään ja ottamaan pari sidukkaa (kyllä; lasten läsnäollessa :attn: ). Ehkä ammutaan pari rakettia.
Molempien miehet ovat töissä uutenavuotena.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ai kauheeta, muistakaa nyt ottaa rauhallisesti ne sidukat kumminkin
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ai kauheeta, muistakaa nyt ottaa rauhallisesti ne sidukat kumminkin
![]()
![]()
Yritetään muistaa, mutta vaikeaa se voi olla, juoppoja kun ollaan:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ei vielä varmoja suunnitelmia, mutta puolilta öin ammutaan raketteja ja onnitellaan miestä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kahvikatti:Juon alkoholia niin paljon, että saan jonkinlaisen krapulan aikaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja tissuttelija:Alkuperäinen kirjoittaja Kahvikatti:Juon alkoholia niin paljon, että saan jonkinlaisen krapulan aikaiseksi.
Parempi vielä, jos vuosi loppuu umpikännissä ja uusi alkaa samaa rataa.