A
antakaa ajatuksia!
Vieras
Hain työpaikkaa ja sainkin sen. Haastattelussa kerroin olevani erittäin motivoitunut työntekoon kotonaoloni jälkeen (olen ollut äitiyslomalla ja hoitovapaalla kohta 2 vuotta). En tietenkään maininnut mitään, että uutta vauvaa jo kovasti kuumeilen.. Työ alkaa toukokuussa ja on kolmevuorotyötä, hoitoalalla. Siis kehtaanko jo alkaa yrittää vauvaa, vaikka olisinkin raskaana töihin mennessä? Tuossa työssähän se sitten vaikuttaa yövuoroihin ja herkästi supistuksista joutuu saikulle ym kun seisomatyö ja raskastakin välillä.
Työ on määräaikainen puolen vuoden juttu.
Itseänihän minun pitäisi ajatella, ja perheemme onnea. Toisaalta mietin, että onko tuonne työpaikkaan enää asiaa, jos en tuota puolta vuotta voi sitten työskennellä.. Että tympääntyykö työnantaja ja karttaa mahdollisen äitiysloman jälkeen. Ja siis, kehtaanko mennä töihin ja samantien ilmoittaa, että olenkin jo raskaana, että tällälailla..?
Voi miksi pitää miettiä näitä näin hankalasti.. Ja tuntea syyllisyyttä..?
Työ on määräaikainen puolen vuoden juttu.
Itseänihän minun pitäisi ajatella, ja perheemme onnea. Toisaalta mietin, että onko tuonne työpaikkaan enää asiaa, jos en tuota puolta vuotta voi sitten työskennellä.. Että tympääntyykö työnantaja ja karttaa mahdollisen äitiysloman jälkeen. Ja siis, kehtaanko mennä töihin ja samantien ilmoittaa, että olenkin jo raskaana, että tällälailla..?
Voi miksi pitää miettiä näitä näin hankalasti.. Ja tuntea syyllisyyttä..?