Miten te ootte kertonu lapsille mistä vauvat tulee?

  • Viestiketjun aloittaja ap pulassa
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä lapsi ansaitsee suoraan kysymykseen suoran vastauksen,joten kun tytär esitti että eikös vaan että vauvat leikataan mahan läpi,vastasin että niinkin voi ja kerroin myös sen toisen tavan.
 
viisas
isä ja äiti rakastuvat ja isä työntää pippelinsä äidin pimppaan ja sitten ne runkkaa hetken ja sitten kun se on hoidettu vauva syntyy noin 9 kuukauden päästä naisen emättimestä. easy beasy :))
 
Mun toiseksi vanhin poika oli tokalla luokalla pitkään kipeänä ja makoili sohvalla telkkaria kattellen. Neloselta tuli silloin sarja "Meille tulee vauva" ja yhden jakson katsottuaan kiitteli ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä että on syntyny mieheks. Koulussa sitten kertoi tietävänä et äidit kakkii lapset :LOL:
 
v
Meillä lapset on ensin aloittaneet kyselyn ja oon sanonut että äitin masusta. Se on riittänyt alkuun. Hieman kun ikää tullut lisää niin on alkanut kysellä että mistä se tulee ulos ja olen sanonut että sellaisesta vauvareijästä, myöhemmin selittänyt että vauva tulee äitin pimpistä ja kun ovat ihmetelleet että miten se sieltä sopii niin olen sanonut että se reikä venyy isommaksi ja sitten kun vauva on tullut ulos niin menee taas pieneksi.

Miten se vauva menee sinne mahaan-kysymykseen olen ensin sanonut jotain siemenistä jne. ja kun ovat olleet isompia ja kyselleet tarkemmin niin sitten kertonut että isi laittaa kikkelillä sen siemenen sinne äitin massuun ja siellä odottaa munasolu. Lapset nyt 4 ja 7 eikä ole tuon enempiä tarvinut selostaa.
 

Yhteistyössä