Rukoilijasirkka
Mä menin vaan otattaan kierukan pois. Se oli ainoa toimenpide. Tein tietysti testin sitten, kun kuukautiset oli myöhässä.
Esikosita 2 kiertoa, toista peräti 3 kiertoa...Alkuperäinen kirjoittaja itsekin hoidoissa käyvä jo 2v:miten kauan olette yrittäneet?
niinpäAlkuperäinen kirjoittaja pieras :hassua... kun itse ei saa tekemälläkään sitä lasta tehtyä niin näiden juttujen lukeminen on täyttä hepreaa. hirmu vaikea käsittää että se mikä itselle on (lähes) mahdotonta on jollekin noin helppoa ja yksinkertaista. uskoisin olevan vastaavaa jos yrittäisin selittää lapsettomuutta jollekin joka on onnistunut aina " kerta laakista".
Vähän semmonen olo se mullekin näistä tulee... mutta ilmeisesti olen jo pääsemässä ainakin jossain määrin lapsettomuuden yli, koska minua kiinnostaa ainakin yrittää ymmärtää niitä jotka helposti raskautuvat. Tosin katkeruus astuu peliin takaisin aina kun kuukautiset alkavat...Alkuperäinen kirjoittaja pieras :hassua... kun itse ei saa tekemälläkään sitä lasta tehtyä niin näiden juttujen lukeminen on täyttä hepreaa. hirmu vaikea käsittää että se mikä itselle on (lähes) mahdotonta on jollekin noin helppoa ja yksinkertaista. uskoisin olevan vastaavaa jos yrittäisin selittää lapsettomuutta jollekin joka on onnistunut aina " kerta laakista".
Meillä on koko ajan hoidot menossa... elli tiedän kyllä mitä maksaa ja miten hommat hoitojen kanssa menee. Enkä ole mieltäni pahoittanut missään hetkessä, en kai nyt muuten olisi kyseistä aloitusta tehnyt. Kuka hullu nyt haluaa oman mielensä tahallaan pahoittaa!?Alkuperäinen kirjoittaja myös lapsettomuushoitoihin tutustunut:Ei kannata kysellä "normaaleilta", voi alkaa harmittamaan miten helppoa ja halpaa lapsenteko useimmille on. Lapsettomuushoidoissa lapsenteko alkaa katsomalla pankkitilin saldo. Sitten lääkärille, hoitajalle ja apteekkiin. Sitten vielä useampi lääkärissäkäynti jne...
Alkuperäinen kirjoittaja lapsettomuushoidoissa käyvä:Tarkoitan normaaleilla teitä, jotka raskaudutte ilman mitään ongelmaa/hoitoja.
Kun alatte suunnitella lasten hankintaa niin tikutatteko te oviksia tms. vai hässitte vaan milloin sattuu ja sit yhtäkkiä ollaankin raskaana? Kiinnostaa kun alkaa jo tympimään itseä tämä ikuinen kellon ja kalenterin kanssa eläminen.