Miten te muut 46-48 kokoiset pukeudutte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kledjut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kledjut

Vieras
Ja mistä ostatte vaatteenne? Usein tuntuu että kuvastoissa on vaan mummomaisia vaatteita ja kuitenkin kun on iältään vielä nuori, olisi kiva pukeutuakin nuorekkaasti. :)

Mä tilasin just Ellokselta eikä ollu mun mielestä yhtään mummomaisia, tai mitä sillä sit tarkotatkin. Kappahlista löydän yleensä kaiken.
Netissä on semmonenkin ku Misura. Samalla nimellä löytyy nettiosoite. Ite en oo vielä tilannu, mutta näyttää kivoilta vaatteilta.

Farkkuja käytän aika paljon,joskus suoria housuja, t-paitoja,lyhythihasia sekä pitkähihaisia ja toppeja,hameita,mekkoja,paidat on yleensä v-aukkosia.Tilaan h &m:tä,harvoin ellokselta tai ostan seppälästä,välillä prismasta tai cittarista.

no ihan lindexiltä esimekiksi. farkkuja löytyy ihan kokoon 46 asti. ja onhan noissa ne isojen tyttöjen mallistot. miul vaan ei tissit oo koko 46 vaan pienemmät niin paitojen löytminen on hankalampaa, tytyy ostaa sen mallisia että pienempi koko menee ja on sitten löysempi ja pidempi vatsan kohdalta. olen lisäksi viime aikoina vasta herännyt siihen että kotonakin vi sovittaa ja palauttaa sitten jos ei tykkää niin voi lastenkin kanssa käydä nopsaa kattelemassa eikä tarvi änkee sinne sovituskoppiin.

[QUOTE="a.p";23583164]Mummomaisilla tarkoitan kukikkaita vaatteita. Lähes joka paikassa isojen kokojen paitoihin on lyöty kukkaprintti. :x[/QUOTE]
Ei löydy kyllä miun vaatekaapista kukkaprinttiä,kyllä mie oon löytänyt ihan peruspaitoja ja toppeja ilman kukkakuosia.

Aika monet kuosit ovat ihan kamalia. Ihan kuin tarkoitus olisi oikein korostaa, että läskille vaan rumia vaatteita. Leikkaukset ovat omituisia. Tunikoita, jotka ovat säkkejä ja pahimmillaan vielä kuminauha alareunassa. Tai leikkaus juuri rintojen alta ja itsellä on sen verran isot tissit, etteivät koskaan mahdu oikeaan kohtaan tai sitten paita on muuten iso. Kangas on usein liian läpinäkyvää tai muuten makkaroita korostava. Väreistä löytyy mustaa tai valkoista taikka kirkuvan punaista.

Iso nainen: Juuri tuota tarkoitin, ollaan samalla aaltopituudella. :D Minä en vaan löydä tosi sievää. Vaatteeni ovat enimmäkseen H&M:lta, eikä ne meinaa istua kun rinnat ovat isot.

Mä olen päälle parikymppinen, ja tilailen paljon vaatteita Bubbleroomista. Sieltä löytyy mullekin kokoja 44-46 ja on usein kivoja alennuksia. Viimeksikin tilasin 17€ farkut ja on ollu hintaansa nähden kestävätkin :) Siellä on paljon myös näitä Vila:n vaatteita, myös näissä isommissa koissa (mitä ei ainakaan täällä Porin seudulla liikkeestä löydy...)

Kiroan kans tätä nykyajan vaatemallistoa.. Kukkakuosia, kukkaa siellä ja täällä.. Ja vasta viikko sitten kävin Lindexillä, niin kaikki jotain perustrikoota (menee kyllä käyttövaatteena) tai sitten tätä hiton kukkakuosia.. Miks ei voi olla jotain tyylikkäämpää!!?? Mulla koko vaihtelee pääasiassa 48-50(52) välillä, mut ei oikein omantyylistä löydy. Ja sit jos löytyy, niin leikkaukset vaatteissa on päin helv***iä!! Joten tiedän tunteen :)

Halensilla on tosi kivoja ja nuorekkaita isojen tyttöjen vaatteita :) Mulla ongelmana isot tissit ja heti tissejen alta alkava "omppumaha",näytän koko ajan olevani raskaana...

Yhteistyössä