H
Hui
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Onko sulla joku pakkomielle siivoamisesta?
Jos minua tarkoitat, niin ei ole. Ja sadannenensimmäisen kerran, en ole itse sanonut siivoavani/ imuroivani/ pyyhkiväni pölyjä joka päivä. OLEN VAIN IHMETELLYT, MITEN JOKU EHTII NIIN TEHDÄ!!!
Kommentoikaa nyt jo joku muukin, kummallako tässä on se luetun ymmärtäminen vaikeaa, minulla vai tuolla Hui!:lla..
Ja kun mä en ole sanonut kertaakaan tekeväni noita JOKA päivä, en imuroivani, en luutuavani, en pyyhkiä pöyjä!
Mä olen sulle kertonut että mulle on MIES joka siivoaa kanssani, niin mulla ei ole niin paljoa siivottavaa! Joten kerkeän hyvinkin tekemään lapsieni kanssa asioita.
Mä olen sanonut että mulla menee n. 30min kun siivoan kämpän ja todellakin sen siivoan jos se muuten on peruspuhdas.
Suurin pointti tässä oli se että myös MIEHENI siivoaa, niin mulla ei mene niin kaupaa päivisin täällä siivota.
Mutta sä alat höntyään että miten menee niin vähän aikaa ku siivoaa koko asunnon, luutuaa, pyyhkii pölyt ja muuta paskaa vaikka en ole sanonut noita joka päivä tekeväni.
Lisäksi kitiset siittä miten meillä voi olla puhdasta, kun edelleenkin se mieskin siivoaa iltaisin, niin tuskin sitä paska läjää kerkeää kertymään niin paljoa aamuun mennessä että mulla menis tunteja siivoamiseen enkä kerkeis olla lasten kanssa.
Tämä oli viimenen viesti tähän ketjuun, alkaa tää saman asian jankkaaminen vituttaan kun toinen ei saa jakeluun sitä millään.