Miten tästä ikinä selviän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kisulit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kisulit

Vieras
Olen miettinyt erittäin paljon mun ja miehen suhdetta, ja tajusin että hänellä on täytynyt olla hyvä henkinen yliote musta.
Sain siis tietää miehen pettämisistä jne jokin aika sitten.

Muistan esim erään riidan, olin ostanut meille illaksi oluet, ja kun mies näki ne sai hirveät raivarit kun olin tuhlannut rahaa noin holtittomasti.
Mies tönäisi mua, ja mä onnistuin raapaiseen miestä käsivarteen. Mies uhkasi tehdä musta rikosilmoituksen, ja että menettäisin työni hänen takiaan. ( joo, ton naarmun takia..) Olin kuulema hullu ja väkivaltainen jne.
Oli kaksi päivää poissa, ja kun suostuin pyytämään anteeksi lupasi vielä jaksaa yrittää mun kanssani...
( myöhemmin selvisi että on itse maksanut esim. ulkomaanmatkoja naisilleen )

Välillä on uskomattoman vaikeita päiviä, tunnen itseni todella arvottomaksi ja yksinäiseksi.
Ennen kaikkea en voi ymmärtää, miksi kestin näin kauan vaikka vaistot sanoivat muuta. Miehen mielestä kuvittelin kaiken.
Esim viime vuonna hän oli Kiinassa muka työmatkalla, ja piti saada iso tili siitä. No, totuushan oli toista.
Valehteli myös muille lähiomaisilleen, mutta silti he ovat miehen puolella.
Mies oli työkavereilleenkin kertonut olevansa sinkku.
Siksi tuntuukin näin pahalle, enkö minä ja lapseni ole tärkeitä?
Meitä ei ole ollut olemassakaan.

Mä jos olisin sinä pistäisin ukon pellolle koska tuohon ihan selvä mieheltä että hän haluaa teidän suhteen kaatuvan nähtävästi.
Jokainen ihminen ansaitsee turvallisen kumppanin ja luotettavan.

Yhteistyössä