A
aurinko
Vieras
siitä lukeeko eri virastoissa esim. terveyskeskuksessa, hammashoitolassa yms. paikoissa teidän nimenne lasten huoltajatiedoissa? Vaaditteko vielä erikseen merkkaamaan sinne, että olette kyseiasen lapsen äiti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Miksi se erikseen pitäis merkata?
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Miksi se erikseen pitäis merkata?
Että saavat yhteyden jos vaikka aika peruuntuu heidän osaltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Miksi se erikseen pitäis merkata?
Niin siis tiedothan siellä on juu, mutta miksi pitäisi erikseen olla se että olen lapsen äiti? Mä käyn nyt aika hitaalla...
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko kysyy:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Miksi se erikseen pitäis merkata?
Niin siis tiedothan siellä on juu, mutta miksi pitäisi erikseen olla se että olen lapsen äiti? Mä käyn nyt aika hitaalla...
Voihan lapsella olla muitakin huoltajia kuin omat biologiset vanhemmat. Itse en tiedä, pitäisikö sinne erikseen vielä merkata että olen äiti. Mitäs mieltä olette? Lapsillamme ei muita huoltajia kuin minä ja mieheni.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ilmeisesti kysymykseni oli niin tyhmä, että kukaan ei jaksa edes kommentoida?