Miten tappaisit ihmisen? Jos siis olisi ihan pakko..

hyi helvata, häpeä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Onko sulla oikeasti kaikki hyvin,kun sulla on ollut niin negoja aloituksia?
Mullahan on aina negatiivisia aloituksia. Tämä samainen aloitus on ollut joskus ennenkin.
tappamisesta ei kuulu puhua edes leikillä. sairasta! et kyllä tunnu käyvän aivan kaikilla palikoilla
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa en tiedä. Hyökkääjän voisin yhdellä liikkeellä tainnuttaa, mut siinä on vaarana et heppu kuolis. Ja mä kun en halua olla murhaaja tai tappaja.
niinpä ihminen on niin helppo pästää päiviltä mutta meneppä sanomaan täällä varsinkin se ääneen niin jo olet paha ihminen jolta voitaisiin lapset viedä kun niitä joskus ehkä joutuu suojelemaan joltain pahalta.. ei sitä jumalauta koskaan tiedä mikä avohoitopotilas kadulla iskee vastaan riehuen kirves/ase/veitsi kädessä...
 
vieras
Jos ei väliä sillä, että jää kiinni ja tuomitaan, niin pienimmällä rangaistuksella pääsee yhdistelmällä alkoholi ja auto. Ensikertalaisena muutama kuukausi ja se siitä.
 
vieras
ampuisin, ehkä. jos siis olisi ase. oikeastaan tosi tarpeen vaatiessa (oma tai lasten henki uhattuna) vaikka puukkoa heiluttelisin, aivan samahan se siinä tilanteessa olisi.

uskoisin että tollaisessa tilanteessa pystyisin kyllä ihan epäröimättä tappamaan. onko muka ihmisiä jotka ei pystyisi?
 
..................
no en tiedä mikä olis varmin tapa jos pakko olis tappaa. En välttis osaa ampua niin et toinen kuolee, osaanko antaa tarpeeksi myrkkyä, auton allekaan ei välttis kuole... Ehkä sit hukuttaisin tai kuristaisin... Ei helvetti en kyllä pystyis :(.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ei väliä sillä, että jää kiinni ja tuomitaan, niin pienimmällä rangaistuksella pääsee yhdistelmällä alkoholi ja auto. Ensikertalaisena muutama kuukausi ja se siitä.
Juurikin näin. Kännissä kannattaisi ajaa yli jos omaa tulevaisuuttaan miettisi. Ja nimenomaan Suomessa tehdä tämä.


:(
 
Huolestunut
En jaksanut lukea muiden kommentteja näin synkästä aiheesta mutta tämmöisen huomion olen tehnyt nyt kuukauden palstailun jälkeen,
on mennyt tämän aloittajan aloitukset aina vaan synkemmiksi:(toivottavasti sinulla on oikeasti kaikki hyvin??
 
Vispilä teki samantapaisen avauksen noin vuosi sitten. Kaivelin vähän arkistoja, Silloin vastasin:

"Tässä lähellä on junarata. Juottaisin känniin ja sitten uhri "sammuisi" kiskoille. Tietenkin pitäisin huolen että minua ei nähtäisi uhrin seurassa ja hävittäisin vaatteeni yms."


 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Vispilä teki samantapaisen avauksen noin vuosi sitten. Kaivelin vähän arkistoja, Silloin vastasin:

"Tässä lähellä on junarata. Juottaisin känniin ja sitten uhri "sammuisi" kiskoille. Tietenkin pitäisin huolen että minua ei nähtäisi uhrin seurassa ja hävittäisin vaatteeni yms."
Woaah,täällähän on kunnon agentteja
:LOL: :LOL: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
NO ON TEILLÄ KYSYMYKSET :/
No voin mä kysyy, et käytetäänkö teillä Reimaa vai Lassieta?
EI KUMPAAKAAN :)

JA SENKUN KYSELET IHAN MITÄ VAIN..EN VAAN YMMÄRRÄ MITEN JOKU TÄLLAISIA ASIOITA HALUAA EDES HUVIKSEEN MIETTIÄ :p
ALOTA VAIKKA SILLÄ ETTÄ OTAT CAPSIN POIS PÄÄLTÄ
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
EI KUMPAAKAAN :)

JA SENKUN KYSELET IHAN MITÄ VAIN..EN VAAN YMMÄRRÄ MITEN JOKU TÄLLAISIA ASIOITA HALUAA EDES HUVIKSEEN MIETTIÄ :p
Mulla on omat hautajaisetkin olleet jo vuosikausia olleet valmiiksi suunnitellut.
mee hoitoon, äkkiä. mieti lapsiasi, nsaitseeko he tuollaisen äidin, voi raukkoja:(
 

Yhteistyössä