Miten tappaisit ihmisen? Jos siis olisi ihan pakko..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
EI KUMPAAKAAN :)

JA SENKUN KYSELET IHAN MITÄ VAIN..EN VAAN YMMÄRRÄ MITEN JOKU TÄLLAISIA ASIOITA HALUAA EDES HUVIKSEEN MIETTIÄ :p
Mulla on omat hautajaisetkin olleet jo vuosikausia olleet valmiiksi suunnitellut.
mee hoitoon, äkkiä. mieti lapsiasi, nsaitseeko he tuollaisen äidin, voi raukkoja:(
Ai kun suunnittelee hautajaiset? Mä joudan samalle osastolle sit vissiin? Tai no suunnitelma ja suunnitelma..ainoa vaatimus on se, että minut tuhkataan, ei haudata.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
NO ON TEILLÄ KYSYMYKSET :/
No voin mä kysyy, et käytetäänkö teillä Reimaa vai Lassieta?
EI KUMPAAKAAN :)

JA SENKUN KYSELET IHAN MITÄ VAIN..EN VAAN YMMÄRRÄ MITEN JOKU TÄLLAISIA ASIOITA HALUAA EDES HUVIKSEEN MIETTIÄ :p
ALOTA VAIKKA SILLÄ ETTÄ OTAT CAPSIN POIS PÄÄLTÄ
HERRANJESTAS..MIKSI OTTAISIN? JOS TYKKÄÄN KIRJOITELLA NÄIN
:)
 
Kyllähän tällaisista aiheista kirjoitetaan paljonkin kirjoja ja tehdään elokuvia, ja näiden tekijät tuskin ovat hulluja tai rikollisia... tai tieten voi olla monta mieltä henkilön mielenterveydestä, jonka mielikuvituksen tuotetta ovat saw-elokuvat.

No jokatapauksessa, kivuttomalla tavalla mieluusti. Tai sitten katkoisin autosta jarruletkut, mutta tästä ei välttämättä seuraisi peltikolaria kummempaa.
 
vieras
minä kait olen ajatellut,että jos kuulisin kuolevani viikon päästä,niin laittaisin kommando pipon päähän ja kävisin tappamassa kylän deekut viikon aikana.ampuisin tai myrkyttäisin viinalla.asuisin metsässä ja söisin käpyjä siihen asti että kuolisin.
 
Tiiteni harmaana
Riippuu paikasta. Jos olisi talo, jossa olisi tulisija, polttaisin puita takassa/uunissa ja lykkäisin pellit kiinni ennen aikojaan. Jos siis uhri olisi nukkumassa. Aika vaikeasti toteutettava tapa varmaan. Hmmm... täytynee vielä hioa taktiikkaa.
 

Yhteistyössä