Miten tappaisit ihmisen? Jos siis olisi ihan pakko..

vieras
Jos olisi ihan pakko, se liittyisi oman hengen tai lasten puolustamiseen. Tilannettahan ei voi etukäteen suunnitella, joten sitä ei voi tietää. Toivottavasti ikinä en tilanteeseen joudu, jossa olisi pakko tappaa joku. Mutta eiköhän se itsepuolustustilanteessa olisi johonkin kättäpidempään tarttuminen.
Mikä muu tapaus voisi olla PAKKO tappaa?
 
Kielipoliisi
Alkuperäinen kirjoittaja suloinen myrkynkeittäjä:
Joo, mäkin voisin myrkyttää. Unilääkiellä tai jotain. Nukkuis vaan pois. Pitäsi vaan saada jostain niitä unilääkkeitä..
Ei tuossa tapauksessa "vaan nuku pois". Esim. lääkkeellinen itsemurha on yksi "epämiellyttävimmistä", koska ennen kuolemaa ihminen saa lääkkeiden takia todella kivuliaita kouristuksia ja useimmiten uhri lopulta kuolee tukehtumalla suustansa tulevaan vaahtoon. :( No, mutta se siitä, enpä taida minä tätä ketjua enää tämän enempää jatkaa.

 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
En ole suunnitellut sellaisia.
Kaikesta on hyvä olla suunnitelma :D
Onko sulla oikeasti kaikki hyvin,kun sulla on ollut niin negoja aloituksia?
olen miettiny samaa, toivottavasti lapsien on hyvä olla tällä naisella, ilmoituksen tekisin kyllä palstailun perusteella, siis lastensuojeluun:(
 
hmm
joskus sitä itsekin miettiin kun lukee noita lehtien otsikoita että miten sitä tappais kaikista nopsimpaan jonkun pedofiili-isä-tyttären raiskaaja-hyväksikäyttäjä nilkin ..
ei tietty että sitä miettis joka päivä tai ajattelis toteuttaa mutta kyllä mä olen miettinyt sen voin myöntää. ihminenhän vain olen
 

Yhteistyössä