V
vierailija
Vieras
Eikö kaikilta kysytä alussa kun tehdään tunnusteluja? Ja jos Sdp voittaa niin kuin näyttäis, niin varmasti kyselläänIhan kuin hallitusyhteistyötä muodostettaessa Liiiltä kysyttäisiin mitään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö kaikilta kysytä alussa kun tehdään tunnusteluja? Ja jos Sdp voittaa niin kuin näyttäis, niin varmasti kyselläänIhan kuin hallitusyhteistyötä muodostettaessa Liiiltä kysyttäisiin mitään...
Niin minkä takia Halla-aho hyppäs pois?No eihän ikinä voi olla sellaista hallitusta, jossa kaikki olisivat samaa mieltä. Elämä on kompromisseja. Jos ei niihin kykene, ei kannata politiikkaan lähteä.
Siis persut hänen johdollaanNiin minkä takia Halla-aho hyppäs pois?
Eikös siinä ollut kyse siitä, että muut eivät halunneet pitää kiinni siitä mitä on sovittu.Niin minkä takia Halla-aho hyppäs pois?
Soini alkoi ainakin välittömästi pettämään lupauksiansa ja nauraa hörötteli, kun siltä joku niistä asioista tivasi.Eikös siinä ollut kyse siitä, että muut eivät halunneet pitää kiinni siitä mitä on sovittu.
Eikös nyt kaikkien tarvitsekaan tulla toimeen keskenään? Jos tietää alunperin ettei ole yhteisiä tavotteita niin silloin ei tehdä myöskään hallitusyhteistyötäEikös siinä ollut kyse siitä, että muut eivät halunneet pitää kiinni siitä mitä on sovittu.
Siitä oli kyse: kokoomus ja keskusta eivät halunneet noudattaa yhdessä sovittua hallitussopimusta.Eikös siinä ollut kyse siitä, että muut eivät halunneet pitää kiinni siitä mitä on sovittu.
Ei yhteistyö tarkoita sitä, että voi yhtäkkiä muuttaa jo sovittua. Jos minä sovin jonkun kanssa, että maksan hänelle kymppitonnin ja hän antaa minulle sitä vastaan auton, ei hän voi yhtäkkiä päättää, että toimittaakin minulle hevosen.Eikös nyt kaikkien tarvitsekaan tulla toimeen keskenään? Jos tietää alunperin ettei ole yhteisiä tavotteita niin silloin ei tehdä myöskään hallitusyhteistyötä
Mutta saa kai sitä sanoa etukäteen ettei jonkun kanssa aio autokaupoille edes lähteäEi yhteistyö tarkoita sitä, että voi yhtäkkiä muuttaa jo sovittua. Jos minä sovin jonkun kanssa, että maksan hänelle kymppitonnin ja hän antaa minulle sitä vastaan auton, ei hän voi yhtäkkiä päättää, että toimittaakin minulle hevosen.