Miten tämä mahdollista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en voi ymmärtää?!?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en voi ymmärtää?!?

Vieras
Olemme yrittäneet lasta, tuloksetta, mutta sitten kesäkuussa meillä oli matkalle lähtö joten toukokuussa päätimme että emme yritä.
Tikutin ovulaation ja tunsinkin selvät oireet keskiviikko päivänä, pidättäydyimme sexistä ja seuraavan kerran olimme vasta lauantaina.

menkat olikin sitten myöhässä kesäkuussa vaan en testaillut koska tiesin etten ole raskaana. Heinäkuussa sitten tulikin melkoinen paukku kun menin lääkäriin valittamaan ettei kuukautiset ala sit millään. Olen raskaana ja elokuussa saimme tietää että meille odotetaan kaksosia!

sis miten voi olla kun ovulaatiohan kestään vain sen vuorokauden?

Eihän ne tikut niin varmoja ole ja toisaalta yhdyntäähän suositellaan 2pv ennen, ovulaatio päivänä sekä 2pv jälkeen niin on paras tärppiaika mutta eihän se mikään ehkäisy keino ole että jättääkin useamman päivän väliä, koska sinulla voikin olla ovis myöhemmin tai irrota useampi munasolu.
Ja milloinka olitte ovista ennen yhdynnässä.
Ei kai tuo sen kummepi juttu ole.
Kaksoshomma tuleekin sitten ihan eri kautta, siihen ei nuo jutut vaikuta mitenkään.

no mutta onnea! :flower:
näin se elämä on ihmeellistä. monestihan saa kuulla tarinoita kuinka lasta on ensin yritetty vaikka millä keinoilla vuosiakin ja pian kun on yrittäminen lopetettu se sitten tärppääkin...

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
näin se elämä on ihmeellistä. monestihan saa kuulla tarinoita kuinka lasta on ensin yritetty vaikka millä keinoilla vuosiakin ja pian kun on yrittäminen lopetettu se sitten tärppääkin...

Kiitos, aika sekaisin tässä ollaan vieläkin kun monta vuotta ensin yritettiin.
Reissussa nautitut juomat ja ruuat mietityttää vaan....

Kaikki on näköjään mahdollista. Itse olen esikoisen jälkeen yrittänyt saada toista lasta jo yli 12 vuotta, eikä ole tärpännyt vaikka olen kuinka ollut yhdynnässä 'parhaisiin' hedelmöittymisaikoihin. Olin jo menettänyt toivoni asian suhteen, kunnes yhtäkkiä tulinkin raskaaksi. Täytyy sanoa, että olipa melkoinen yllätys (iloinen sellainen).

t. *onnellinen odottaja*

No kuinka paljon aikaisemmin ennen ovistikun plussaa teillä oli seksiä? Siittiöthän voi elää sen 7 päivää. Toiseksi, ovistestit näyttää plussaa pari päivää ENNEN ovista. Samoin monet naiset tuntee mukamas selvät ovisoireet ja luulee et se on sillon vaikka todellisuudessa se on vaan kipuilua munarakkulan kasvamisesta, ei vielä irtoamisesta. Limatkin alkaa monta päivää ennen varsinaista ovulaatiota. Ainoa mikä on suhteellisen varma on lämpöjen mittaminen ja niistäkin tietää vaan koska ovis on jo ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja tarja.n:
Kaikki on näköjään mahdollista. Itse olen esikoisen jälkeen yrittänyt saada toista lasta jo yli 12 vuotta, eikä ole tärpännyt vaikka olen kuinka ollut yhdynnässä 'parhaisiin' hedelmöittymisaikoihin. Olin jo menettänyt toivoni asian suhteen, kunnes yhtäkkiä tulinkin raskaaksi. Täytyy sanoa, että olipa melkoinen yllätys (iloinen sellainen).

t. *onnellinen odottaja*

Jospas se ovis päivänä oleva yhdyntä teoria ei pidäkään paikkaansa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:

Kiitos, aika sekaisin tässä ollaan vieläkin kun monta vuotta ensin yritettiin.
Reissussa nautitut juomat ja ruuat mietityttää vaan....

no, harvapa sitä heti tietää tärpänneen ja eikös siinä istukan muodostumisessakin jokin aika mene, eli älä nyt turhia huoli reissusi nautintoja. kaikki on varmasti hyvin! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tarja.n:

t. *onnellinen odottaja*

Jospas se ovis päivänä oleva yhdyntä teoria ei pidäkään paikkaansa?

Harva itse asiassa raskautuu jos seksiä on vain ovispäivänä. Suurin todennäköisyys raskaudelle on jos seksiä on 2-4 päivää ENNEN ovista :) Eikä se, että munasolu elää 24 tuntia ole ihan minuutin tarkkaa ;) Toisilla se voi elää vain 12 tuntia ja toisilla vähän enemmän, toi on keskiarvo :)

Yhteistyössä