Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Ja vielä semmoinen asia... Tää kiusaaja voi älytä että ne tekstarit puhelimessa voikin olla haitaksi. En antaisi sitä kännyä tytölle kouluun, ihan sillä että sitä puhelinta ei viedä ja poisteta viestajä jotka tässä tapauksessa on ns. todistusaineistoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Ja vielä semmoinen asia... Tää kiusaaja voi älytä että ne tekstarit puhelimessa voikin olla haitaksi. En antaisi sitä kännyä tytölle kouluun, ihan sillä että sitä puhelinta ei viedä ja poisteta viestajä jotka tässä tapauksessa on ns. todistusaineistoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Ja vielä semmoinen asia... Tää kiusaaja voi älytä että ne tekstarit puhelimessa voikin olla haitaksi. En antaisi sitä kännyä tytölle kouluun, ihan sillä että sitä puhelinta ei viedä ja poisteta viestajä jotka tässä tapauksessa on ns. todistusaineistoa.
Voi ei. Tytöllä on känny koulussa nytkin mukana. Tyttö joutuu kulkemaan koulumatkat bussilla ja siksi se känny on minusta hyvä olla mukana matkassa. Ainoa hyvä puoli on se että tää kiusaaja ei kulje samalla bussilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Minä aivan tasan varmasti ottaisin selville hänen osoitteensa ja menisin käymään kylässä. Näyttäisin vanhemmille viestit ja kysyisin että mitäs nyt tehdään. Myös opettajalle näyttäsin viestit kunhan ensin olen näyttänyt tytön vanhemmille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Yritin soittaa opettajalle ja jätin yhteydenottopyynnön. Tämä kiusaaja on uusi täällä ja asuu meistä kaukana. En tiedä paikkaa missä tämä tyttö on, joten mulla ei ole yhteystietoja sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja n:Poliisille suoraan. Säikyttää lopettamaan, kun poliisi käskee.