Miten tästä ihan oikeasti selvitään? Lapseni on sairas

• Viestiketjun aloittaja "itku"
  • Ensimmäinen viesti
"itku"
[QUOTE="Kaisa";23121350]hyvin sanottu!!Ap:lle et ole huono ja heikko, tai saamaton jos koti on väliin kaaoksessa ja hiukset l ikaiset.. nyt saat tosiaan pyytää apua ja olla niin vahva kuin heikkokin!![/QUOTE]

Itseasiassa pyysin jo ja tulen sitä saamaan, vaikka syöpä on niin monelle perheelle erittäin raskas, ilman muuta on, mutta oma tilanteeni on aika huono. Vaikka rakkautta löytyy ja lapsillani on turvallinen koti ja kasvuympäristö niin kylmät faktat ovat ne että olen itse liikuntarajoitteinen reumani takia ja kahdella lapsella on adhd joiden takia on omat hoitonsa ja nyt tämä 3 vuotiaan syöpä. Elän lasteni kanssa yksin. Vaikka isät(nämä 2) ovat mukana lastensa elämässä niin arki on stressaavaa ja tulee olemaan erittäin rankkaa

Kaisalle!
[QUOTE="Kaisa";23121379]Eli käännät veistä haavassa.. ois voinu jättää sanomatta!![/QUOTE]

Miksi pitää yrittää tehdä riitaa sellaiseen paikkaan jossa sitä ei ole? Itselläni myös sairas lapsi. Satoja sairaalassa vietettyjä öitä.Aluksi menin kotiin ja jätin lapsen sinne, kun niin "käskettiin" Sitten tajusin, että minulla on oikeus olla lapseni kanssa, ja kun sitä vaadin, asia järjestyi välittömästi, ja kaikki hoitajat ymmärsivät kantani. Halusin vain sanoa, että JATKOSSA tiedät miten toimia. Luultavasti teillä on vielä monen monta sairaalayötä edessä, ja halusin vain sanoa, että voit kyllä kyllä siellä viettää öitä lapsesi tukena. Että väännä sä vaan veistä minimaalisen pienissä ongelmissas, ja anna meidän puhua oikeista ongelmista.

"Kaisa"
[QUOTE="itku";23121409]Itseasiassa pyysin jo ja tulen sitä saamaan, vaikka syöpä on niin monelle perheelle erittäin raskas, ilman muuta on, mutta oma tilanteeni on aika huono. Vaikka rakkautta löytyy ja lapsillani on turvallinen koti ja kasvuympäristö niin kylmät faktat ovat ne että olen itse liikuntarajoitteinen reumani takia ja kahdella lapsella on adhd joiden takia on omat hoitonsa ja nyt tämä 3 vuotiaan syöpä. Elän lasteni kanssa yksin. Vaikka isät(nämä 2) ovat mukana lastensa elämässä niin arki on stressaavaa ja tulee olemaan erittäin rankkaa[/QUOTE]

HIENOA!! Minusta tuo on niin hyvä et sä osaat ja uskallat ottaa apua vastaan, se kantaa sinua/teitä jo pitkälle! Mut nyt menet sinne nukkumaan!!!

"Kaisa"
Miksi pitää yrittää tehdä riitaa sellaiseen paikkaan jossa sitä ei ole? Itselläni myös sairas lapsi. Satoja sairaalassa vietettyjä öitä.Aluksi menin kotiin ja jätin lapsen sinne, kun niin "käskettiin" Sitten tajusin, että minulla on oikeus olla lapseni kanssa, ja kun sitä vaadin, asia järjestyi välittömästi, ja kaikki hoitajat ymmärsivät kantani. Halusin vain sanoa, että JATKOSSA tiedät miten toimia. Luultavasti teillä on vielä monen monta sairaalayötä edessä, ja halusin vain sanoa, että voit kyllä kyllä siellä viettää öitä lapsesi tukena. Että väännä sä vaan veistä minimaalisen pienissä ongelmissas, ja anna meidän puhua oikeista ongelmista.
anteeksi!! no enpä jatkakkaan enempää..

Mä peesailen tätä, sillä hyvin moni vaan kuuliaisesti noudattaa lääkäreiden käskyjä ja sitten itse(ja lapset) voi huonosti kun ei saa olla yhdessä. Jokainen tekee niinkuin omalle perheelleen parhaiten sopii mutta on vain hyvä tuoda esiin että mahdollisuus toiseen myös on.

Mä peesailen tätä, sillä hyvin moni vaan kuuliaisesti noudattaa lääkäreiden käskyjä ja sitten itse(ja lapset) voi huonosti kun ei saa olla yhdessä. Jokainen tekee niinkuin omalle perheelleen parhaiten sopii mutta on vain hyvä tuoda esiin että mahdollisuus toiseen myös on.
Totta valitettavasti varsin usein on niin että vanhemmat joutuvat vaatimaan asioita ja kyseinalaistamaan. Silti myös on tilanteita joissa vanhempi ei voi yöpyä sairaalassa vaan tarjotaan mahdollisuutta yöpyä potilashotellissa tai vastaavassa.

Vertaistukea on varmasti hankala lähteä hakemaan "tilanteen ollessa päällä", suosittelen silti sitä lämpimästi, netin keskusteluryhmä voisi olla hyvä paikka aloittaa Sylva Ry - sylva
:hug:

"Kim"
Vaikka et uskoisi hömppään ollenkaan niin hädässä tunnetusti käännytään erikoisempienkin tahojen puoleen. On olemassa sellainen voittoa tavoittelematon ja roskapostia lähettämätön taho kun luonnonvoimat yhdistys. Laittamalla heidän toimistoon sähköpostin he voivat poistaa mm. maasäteilyn josta syöpä saattaa johtua. Ilmaiseksi. Homma hoituu sillä yhdellä spostilla ja siitä saattaisi olla iso apu. Sijoittuu hörhöakselille mutta siltä varalta että olisit kaltaiseni hörhö :)

Yhteistyössä