miten tämä palsta on nykyisin näin vaisu ?!

Keittiönoita
[QUOTE="harmaana";28203397]Äkkiähän esim huomaa miten vakkareista iso osa on keskenään kavereita myös facebookissa, ja niin edelleen.[/QUOTE]
Totta. Mulla on varsin vähän palstalaisia FB-kavereinani. Vain niitä, joiden kanssa olen tekemisissä myös irl. Vuosien varrella on niitäkin kertynyt. En ole ollut mikään ahkera naamakirjalainen, tosin nyt viime aikoina on tullut vietettyä siellä enemmän aikaa kuin palstalla.
 
[QUOTE="harmaana";28203397]Äkkiähän esim huomaa miten vakkareista iso osa on keskenään kavereita myös facebookissa, ja niin edelleen.[/QUOTE]

noh, eipä minua ole haitannut vaikken kuulu siihen laajaan porukkaan
 
Niin noh aiemmin täällä oli kivoja ja tiukkojakin väittelyitä. Näihin ketjuihin poiki paljon viestejä, se pitää forumin elossa vaikkei siitä kaikki pidäkkään.

Valitettavaa on se ettei ole minun kaltaisia ihmisiä enemmälti pitämässä keskustelua yllä =)
 
Mä tykkäsin ainakin silloin kun aloitin täällä -08. Oli kivaa ja tiukkaa keskustelua monista asioista. Nykyisin tää on tämmöstä...mennyt ihan häiriköinniksi, muiden haukkumiseksi ja vaikka ja miksi.
Minäkin tykkäsin, samana vuona ollaan tänne tultu. Silloin oli tiukkoja keskusteluja, joissa sain kyllä lokaa niskaan mutta se ei haitannut, keskustelu oli keskustelua... ei sellaista kuin nyt on suurin osa aiheista. Harmaat on pilanneet tämänkin palstan. Tai siis rekkautumattomat.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Minäkin tykkäsin, samana vuona ollaan tänne tultu. Silloin oli tiukkoja keskusteluja, joissa sain kyllä lokaa niskaan mutta se ei haitannut, keskustelu oli keskustelua... ei sellaista kuin nyt on suurin osa aiheista. Harmaat on pilanneet tämänkin palstan. Tai siis rekkautumattomat.
siksi mä taas tässä mietin, että miksi mä istun tässä ja olen täällä...
 
"harmaana"
Minäkin tykkäsin, samana vuona ollaan tänne tultu. Silloin oli tiukkoja keskusteluja, joissa sain kyllä lokaa niskaan mutta se ei haitannut, keskustelu oli keskustelua... ei sellaista kuin nyt on suurin osa aiheista. Harmaat on pilanneet tämänkin palstan. Tai siis rekkautumattomat.
Minusta kyllä aika moni rekkautunutkin on syypää. En nyt sinua tarkoita kylläkään, mutta kyllä täällä niitä mustiakin riittää, jotka tappavat keskustelua.
 
"Vieras"
Niin noh aiemmin täällä oli kivoja ja tiukkojakin väittelyitä. Näihin ketjuihin poiki paljon viestejä, se pitää forumin elossa vaikkei siitä kaikki pidäkkään.

Valitettavaa on se ettei ole minun kaltaisia ihmisiä enemmälti pitämässä keskustelua yllä =)
Jaska- on tullut takaisin :). Mä en olekaan kuullut susta vähään aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Jaska-
"vieras"
[QUOTE="harmaana";28203483]Minusta kyllä aika moni rekkautunutkin on syypää. En nyt sinua tarkoita kylläkään, mutta kyllä täällä niitä mustiakin riittää, jotka tappavat keskustelua.[/QUOTE]

Kyllä ne harmaita on, jotka ketjut tappaa. Mustatkin voi toki olla v-mäisiä, mutta harmaat on niitä, jotka haukkuvat pahiten ja joiden tekstit saattavat olla täysin utopisia, joista ei saa mitään selvää. Mustana ne bannattaisiin, jos jutut olisivat samaa tasoa.
 
[QUOTE="harmaana";28203483]Minusta kyllä aika moni rekkautunutkin on syypää. En nyt sinua tarkoita kylläkään, mutta kyllä täällä niitä mustiakin riittää, jotka tappavat keskustelua.[/QUOTE]

Peesi. Ei syytä voi aina harmaiden päälle kaataa :D
 
Määä
[QUOTE="vieras";28203510]Kyllä ne harmaita on, jotka ketjut tappaa. Mustatkin voi toki olla v-mäisiä, mutta harmaat on niitä, jotka haukkuvat pahiten ja joiden tekstit saattavat olla täysin utopisia, joista ei saa mitään selvää. Mustana ne bannattaisiin, jos jutut olisivat samaa tasoa.[/QUOTE]
Meinaatko että pitäs olla nikkipakko? Musta se tekis keskustelusta kyllä aika tylsää, harmaanahan ne parhaat kieli poskessa-provot kirjoitellaan.
Ja tuossa viittaatko harmaaseen vieraaseen? Olisko se sitten oikein, jos joku mt-oireinen bannattaisiin, varsinkaan kun jutut eivät ole mitenkään sopimattomia, kunhan vaan ärsyttävät, kun ei niistä saa selvää.
Yhden sortin hiekkalaatikkokiusaamista sekin.
Tuota tyyppiä olen kyllä miettinyt monet kerrat, että onko vain huono provo, vai onko joku tosiaan niin huonossa jamassa.
Ja kenties tuleeko itsekin seuraavana aamuna kauhulla häveten katsomaan, mitä on tullut seposteltua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28203569:
Meinaatko että pitäs olla nikkipakko? Musta se tekis keskustelusta kyllä aika tylsää, harmaanahan ne parhaat kieli poskessa-provot kirjoitellaan.
Ja tuossa viittaatko harmaaseen vieraaseen? Olisko se sitten oikein, jos joku mt-oireinen bannattaisiin, varsinkaan kun jutut eivät ole mitenkään sopimattomia, kunhan vaan ärsyttävät, kun ei niistä saa selvää.
Yhden sortin hiekkalaatikkokiusaamista sekin.
Tuota tyyppiä olen kyllä miettinyt monet kerrat, että onko vain huono provo, vai onko joku tosiaan niin huonossa jamassa.
Ja kenties tuleeko itsekin seuraavana aamuna kauhulla häveten katsomaan, mitä on tullut seposteltua...
mikä ongelma siitä tulisi? Ei ole pakko tuoda naamaansa esille jos ei tahdo eikä mitään muutakaan.
 
"Maarit"
Kuka oikeasti tykkää kieli poskella - provoista, paitsinsellainen joka saa viihteensä muiden nälvimisestä, eli juuri sellainen ei-toivottu harmaa.
saa viihdettä muiden nälvimisestä, ja ihmettelen kovasti tällaisten ihmisten käytöstä. Mun mielestä tää menee ihan tasan harmaiden sekä mustien kesken eli kummastakin ryhmästä löytyy näitä nälvijöitä.
 
Määä
Kuka oikeasti tykkää kieli poskella - provoista, paitsinsellainen joka saa viihteensä muiden nälvimisestä, eli juuri sellainen ei-toivottu harmaa.
no minä tykkään. Sellaisista joissa niin aloittaja kuin vastaajat revittelevät loukkaamatta ketään, oli sitten vaikka kyse niistä monen inhoamista karvaketjuista tms. (ei nyt tuu tältä palstalta mieleen kyllä yhtään ketjua, tai olisko vonkaputous vai mikä se oli)
Jos nikillä kirjoittaa noita, niin moni ei enää taida innostua jutuista enää, kun heti nikistä näkee, et jaa, tää taas.
 

Yhteistyössä