miten suurperheen äitit jaksaa käydä kaupassa 9 lapsen kans?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
kaikki oli jotain varmaan alle 10v ja kaikki vinku jotakin ja juoksi ympäriinsä. paitsi ne 2 vauvaa jotka oli kärryissä... kauheeta hyvä kun minä selviän kaupassa käynnistä kahden kans.

Tuli mieleen että oletko varma että oli omia? Kun mun tuntemissa suurperheissä ne käy kyllä koko perhe tai sitten äiti tai isä yksin. Ja mun tuntemissa lestaperheissä lapset on tosi hyväkäytöksisiä. Ei sitä kai muuten jaksaiskaan.

ei se olekkaan helppoa!!pitää pienestä pitäen opettaa että huutamlla/kinuumalla sieltä kaupasta ei mitään saa:) meillä muksut saa käydä leluhyllyllä kattomas leluja,jos niin ollaan sovittu,tai lahjaa ostamassa jollekkin toiselle. eivät kinua karkkihyllyllä/leluhyllällä, kun tietäävät jo sen ettei siten saa ainakaan mitään:)
jos sitten vaikka huutaavat kurkku suorana, niin ei se mua haittaa....lähinnä vain tulee katseita;) ja jotkut ymmärtää että lapsia ne on vain:)

ei se olekkaan helppoa!!pitää pienestä pitäen opettaa että huutamlla/kinuumalla sieltä kaupasta ei mitään saa:) meillä muksut saa käydä leluhyllyllä kattomas leluja,jos niin ollaan sovittu,tai lahjaa ostamassa jollekkin toiselle. eivät kinua karkkihyllyllä/leluhyllällä, kun tietäävät jo sen ettei siten saa ainakaan mitään:)
jos sitten vaikka huutaavat kurkku suorana, niin ei se mua haittaa....lähinnä vain tulee katseita;) ja jotkut ymmärtää että lapsia ne on vain:)

[QUOTE="...";24087079]niin no kaikki oli kyllä saman näköisiä mutta mun mielstä kaikki lestat onki vähä itiootin näköstä sakkia.[/QUOTE]

sääli, sä tunnet varmaan yhten ja kirjoitat KAIKKI

Yhteistyössä