kun tavattiin painoin n.4kg enemmän mitä nyt.
raskausaikoina painoa tuli lisää huimasti,mutta laihdutin heti omiin mittoihini. tai 2 raskautta oli niin perä jälkeen etten kerenny välissä pudottaan ihan kaikkia pois.
tarkoitukseni on edelleen hieman kaveta,vaikka ihan ihannepainossa laskurienmukaan olenkin.
mies taitaa olla aikalailla samoissa mitoissa kun tavatessa.
raskauskiloja sekin sai,mutta samaanaikaan laihdutti kun minäkin =)
Mulla on noussut-laskenut-noussut-laskenut.... ja taas noussut. :snotty: Nyt olisi tarkoitus saada tiputettua 15kg ja pysyvästi. Miehellä on painoa nyt noin +13kg kuin tavatessamme.
Olin yli kolmekymppiseksi todella laiha (painoindeksin alapuolella) lasten syntymien ja 10v jälkeen painan 30kg enemmän, kuin ennen.
Mies suurensi ruokamääriäni , kun annosteli väkisin lautaselle, esti ulkoilun. Olin tottunut pyöräilemään ja liikkumaan päivittäin. Vaikka harrastan nyt kuntosalilla käyntiä säännöllisesti ja kävelemistä, en ole laihtunut. joka raskaus aina lihotti.
Tavatessamme olin syömishäiriöinen teini.
Nyt olen parantunut, saavuttanut painoindeksin 20,5, ja lisäksi kolmen lapsen myötä painoindeksi noussut 24:äänn. Vielä on raskauskiloja jäljellä, mutta niistä aion päästä järkevästi eroon.
Miehen paino on noussut kolme kiloa tapaamisestamme.
Mulla on raskausaikoina noussut, mutta sitten taas laskenut. Nyt on varmaan -5 kg tapaamispainosta (ja siitä on yli 15 v), miehellä taas jotain +7-8 kg.
Olin tukevammassa kunnossa kun aloimme seurustella. Raskaus toi lisää kiloja, mutta synnytyksen jälkeen pudotin painoani niin, että painan nyt 9kg vähemmän kuin ennen yhteiselomme alkua. Mies taas on vajaa 10kg kevyempi kuin seurustelumme alussa.
Mun paino laskenut, noussut, laskenut.. Seitsemäs raskaus menossa..
Jonkun verran ehkä plussalla "normiaikana", n 5kg..
Miehellä tän 11,5vuoden aikana tullut painoa reilu 20kg(!), nyt alkaa jo normaalipaino olemaan..
Paino pysynyt suunnilleen samoissa luvuissa, tosin läski on korvautunut lihaksella kun ollaan treenattu yhdessä. Mies sai minut salille 10 vuotta sitten ja sille tielle jäätiin.
Olen lihonut lähes 30kg, laihduttanut niistä nyt 10kg (enemmänkin laihdutettuja kiloja, mutta ovat jojoilun myötä tulleet takaisin). Tarkoitus olisi vielä tämän vuoden aikana päästä sinne, mistä lähdettiin kun tavattiin.