Miten sun paino on muuttunut sen jälkeen kun tapasit miehesi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"tyttönen"
Olen lihonnut reilut20kg :( ja mun poika ystävä ei yhtään painoin alussa
47kg600g ja nyt painan 68kg400g mun poika ystävän suunnitelma on varmaan yrittää lihottaamua ja on onnistunutsiinä :( että läski makkaroita on kyllä vyötäröllä

"jeps"
9kg painoa lisää. Mies ei valita kun niin paljon siitä tuntui menneen tisseihin :D

Miehelle 10kg lisää, josta paljon myös lihasta, mikä oikein hyvä kun oli aivan liian laiha tavatessamme. Nyt on normaalipainoinen ja läheisyys ei satu kun luut eivät kalise yhteen.

"hmm"
Painan tällä hetkellä pari kilo vähemmän kuin silloin kun tapasin mieheni. Tässä välissä olen painanut 10 kg enemmän (mutta koko ajan normaalipainon rajoissa silti). Mies lihonnut n. 10 kg mutta oltiin nuoria silloin joten hyvä vaan että miehelle tuli painoa :)

"pläski"
Mieheni ei ole lihonut yhtään koska urheilee paljon ja syö terveellisesti.Itse painoin 59kg kun tavattiin ja viime kesänä oli painoa 77kg.Syyt lihomiseen oli tupakoinnin lopetus ja raskaus.Nyt terveet elämäntavat ja paljon urhelua ja paino tällä hetkellä 52,5kg.

"Vilukissa"
Mulle on tullut kahteen otteeseen vähän reilu 12kg (raskaudet), painoin noin 50kg kun tavattiin ja nyt lasten jälkeen n. 57kg. Osa tuosta on lihasta, aloin kuntoilla kunnolla vasta "aikuisena". Muutaman kilon voisi tiputtaakin, 55kg ois semmoinen soppeli.

Miehelle on tullut lisää varmaan parikymmentä kiloa, mutta nyt on niitä jo hyvää tahtia tiputellut.

"vaimo"
Paino on aikalailla samoissa lukemissa kuin 28 vuotta sitten, jolloin alettiin seurustelemaan. Miehelle on tullut kiloja lisää.

Molemmissa raskauksissa lihoin n. 20 kg, mutta karistin kilot maltillisesti vuodessa.

Yhteistyössä