Miten sulatejuustoviipaleet reagoi uunissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juusto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juusto

Vieras
Lämpimiä leipiä tässä suunnittelen, mutta on vaan sulatejuustoviipaleita, perus aamupalajuustoa ja cheddarsulatejuustoviipaleita.
En ole koskaan lämmittänyt kumpaakaan, miten "käyttäytyvät" uunissa ja onko hyviä..? Tiedän, todella uusavuton kysymys, mutta voivoi :xmas:

Kuumuuden takia ne saattavat näyttää melko väsyneiltä ja ikäänkuin vetelältä. Meillä ei ole vastaavassa tilanteessa tullut ongelmia. Kysyit siitä ovatko hyviä, niin se taas riippuu sun ja teidän perheen vaatimustasosta ja odotuksista mitkä niille asetatte. Jos ei ekalla kerralla onnistu ja meen putkeen niin pidätte sellaisen "uunikoulun" niin eikähän seuraavat kerrat jo onnistu odotusten mukaan. Tsemppiä tulevaan!

Lämpimiä leipiä tässä suunnittelen, mutta on vaan sulatejuustoviipaleita, perus aamupalajuustoa ja cheddarsulatejuustoviipaleita.
En ole koskaan lämmittänyt kumpaakaan, miten "käyttäytyvät" uunissa ja onko hyviä..? Tiedän, todella uusavuton kysymys, mutta voivoi :xmas:

Cheddarsulatejuusto on mun mielestä itse asiassa parempaa lämpimänä, toimii lämppäreissä hyvin. Sulaa nätisti.

Käytän usein pastapohjaisissa laatikoissa pinnalla cheddar-sulatejuustoa. Säilyttävät muotonsa mutta eivät mene koppuraksi. Mehevöittävät ainakin laatikkoa. Toiminee myös lämppäreissä. Uuniin vaan vajaa 10 minsaa ja asteita joku alle 200. Itse voitelisin leivät, laittaisin täytteet väliin ja juusto päälle. Ja ehdottomasti sitä cheddaria.

Yhteistyössä