Ei miehen rehellisyys ärsytä? Ihmeen provosoiva on kirjoitustyylisi. Hän on sanellut minulle EHDOT, ei ole kyse rehellisyydestä. En ole vaatimassa häneltä lapsia, enkä halua niitä itsekään. Mutta minua ei myöskään innosta jos talousasioissa mennään erillään hamaan hautaan saakka. Kyllä näissä on kaikenlaista kommervenkkiä olemassa, mm. maksatetaan naisella kaikki ruokakulut ja muut, ja itse pidetään talo ja omaisuus omissa nimissä. Asiat eivät ole yksinkertaisia.
En vaadi avioliittoa. En myöskään halua että ovia suljetaan ennenkuin edes tiedämme toisistamme mitään. Mies siis haluaa että muutan lapsen kanssa hänen luokseen joskus. Paikkakunta on minulle vieras. On siis ok että minä jätän tukiverkot, ystävät, jne. ja otan hirveän ison riskin pienen lapsen kanssa, että hän eräänä päivänä osoittaa meille ovea? Minullehan tässä on olemassa valtavan iso riski, ei hänelle. Ja näillä rajoituksilla hän selvästi haluaa pedata riskejä vielä minimiin - itselleen. Hän ei muuta koska hänellä on siis omaisuutta ja vakityö. En minäkään muuttaisi tuommoisessa tilanteessa.
Oppia olen minäkin saanut ja karvaimman kautta edellisistä suhteistani. En siltikään ala luettelemaan näistä karvaista kokemuksistani uudelle treffikumppanille koska olen niistä "oppinut". Tiedän ja tunnen itseni, en ole hyväksikäyttäjä enkä elätti. En tee asioita miehen selän takana. Mielestäni olen ansainnut pyyteettömän tutustumisen miehen osalta.
Minäkin voisin tehdä heti rajoituksia: minä en muuta koskaan yksiin kenenkään kanssa koska se on minulle ja lapselleni liian iso riski. Siihen päättyisikin tämä uuden miehen tapailu...