Miten suhtautuisit..??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies käy töissä, joka tietenkin ok..Mutta töissä hänellä on nainen, joka on kiinnostunut miehestäsi.. Sinä et juuri miehen kanssa juttele päivisin, ja siksi ärsyttää tuo "nais ihannuus"
Mies on nyt yli viikon ollut oudon etäinen, ja eilen minulle alkoi kertomaan kuinka hän ei tunne enään mitään minua kohtaan.. ja kumminkin sanoi hetken kuluttua että kyllä hän mua rakastaa..
En tiedä, en tiedä mitä ajatella.
Kaiken sain eilen kuulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies käy töissä, joka tietenkin ok..Mutta töissä hänellä on nainen, joka on kiinnostunut miehestäsi.. Sinä et juuri miehen kanssa juttele päivisin, ja siksi ärsyttää tuo "nais ihannuus"
Mies on nyt yli viikon ollut oudon etäinen, ja eilen minulle alkoi kertomaan kuinka hän ei tunne enään mitään minua kohtaan.. ja kumminkin sanoi hetken kuluttua että kyllä hän mua rakastaa..

Tietenkin tulee mieleen et onko mennyt omassa suhteessa jo kauan huonosti..
Ja miksi ajattelet että hänellä on töissä nainen joka kiinnostunut miehestäsi voihan se olla että miehesi on kiinnostunut hänestä...
Nää on aina yhtä hankalia juttuja.
Oletteko kauan olleet naimisissa yhdessä?
Voihan olla vaan pieni ihastus/kevättä rinnassa...

Tietenkin tulee mieleen et onko mennyt omassa suhteessa jo kauan huonosti..
Ja miksi ajattelet että hänellä on töissä nainen joka kiinnostunut miehestäsi voihan se olla että miehesi on kiinnostunut hänestä...
Nää on aina yhtä hankalia juttuja.
Oletteko kauan olleet naimisissa yhdessä?
Voihan olla vaan pieni ihastus/kevättä rinnassa...

Mies sanoi eilen, että kyseisen naisen veli tuli miehelle sanomaan että se nainen ei muuta tee kuin juttele miehestäni.. yms..
Ja on joku joskus yrittänyt "naittaa" miestä ja tätä muijaa, tämä muija meni ihan itte mieheltäni kysymään asiaa..
Minun mielestä on mennyt jo kauan huonosti, koska on minulle huonosti sanonut.
Ollaan kohta 10 vuotta ollut yhdessä.
En tiedä mitä ajatella, jo miehen kylmäisyyden takia.

Tuliko täysin yllätyksenä miehen sanomiset sinulle?
Ehkä vaan kyllästynyt arkeen ja imartelee häntä kun hänestä joku kiinnostunut...mene ja tiedä!

Tuli.
Mut itse olen lähes yksin hoitanut lapset kotona, ja aina olen miestäkin huomioinut. Seksiä häntä ei oo yli viikkoon kiinnostanut.
Ja nyt on laihiksella, tuntuu välillä että on tämän muijan takia laihdutuskuurilla. Siis en yhtään tiedä mitä ajatella.

Meillä hiukan samantyylinen tilanne...
Mennyt kaun huonosti olen hoitanut lapset myös pääosin yksin.
Monesti meinattu erota juuri vuodenvaihteessa melkoinen riisi.
Mies ollut tietääkseni aina uskollinen mutta nyt on ihastunut työkaveriinsa.Tietääkseni suhde ei ole edennyt.Mutta tämä aukaisi silmäni...mitä meillÄ ON ENÄÄ TÄSSÄ SUHTEESSA!
Itsekin olen 35v joten ehkä voin rakentaa vielä uuden elämän...

Mutta teidän kohdallanne tilanne on varmaan eri...miehelläsi on vain kevättä rinnassa.

Alkuperäinen kirjoittaja luovuttanut:
Meillä hiukan samantyylinen tilanne...
Mennyt kaun huonosti olen hoitanut lapset myös pääosin yksin.
Monesti meinattu erota juuri vuodenvaihteessa melkoinen riisi.
Mies ollut tietääkseni aina uskollinen mutta nyt on ihastunut työkaveriinsa.Tietääkseni suhde ei ole edennyt.Mutta tämä aukaisi silmäni...mitä meillÄ ON ENÄÄ TÄSSÄ SUHTEESSA!
Itsekin olen 35v joten ehkä voin rakentaa vielä uuden elämän...

Mutta teidän kohdallanne tilanne on varmaan eri...miehelläsi on vain kevättä rinnassa.

Mä en tätä asiaa miettisi yhtään, jos mies ei eilen olisi mulle kaikkee niitä sanonut mitä sanoi.. "ei oo tunteita minua kohtaan" ja kumminkin hetken päästä sanoi minua rakastavansa.
Tuntuu että mies on säälistä minun kanssa. Hän haluaisi olla sinkku/vapaa, mutta on juuttunut tänne.
En tiedä.

terve vaan kaikki..tämä on näköjään joku kulkutauti mikä on liikkeellä..meil mies on kaukana töissä ja on tuntunut koko tämän ajan oudon salaperäiseltä..keroti rakastavansa ja erota ei halua..kävi mielessä että hänellä olisi joku ihastus mistä ei halau puhua koska pelkää mun reaktiota.ja enpä minäkään ole kertonu hänelle omista ihastuksistani..keävt ilmeisesti tekee tämän..mut ei se kivaa ole yhtää kun joutuu miettimään kaikennäköstä ja laittaa epäilemään..jospa piristäisit hiemanitseäsi..käy kampaajalla ja käy ostaa muutama uusi kesävaate kaappiin oottamaan :-) laittaudu kauniiksi jne.. jospa teidän suhde kaipaisi piristystä..mie epäilyistäni huolimattaa päätin että en jää surkuttelemaan..jos mie s mut jonku heitukan takia jättää tai kaiken tän pilaa jonku naisen kanssa..niin antaa palaa sit vaan...nokat pystyyn naiset..me ei olla mitää seinäkukkasia vaan naisia..ollaan lapset tehty jne.. nyt nautitaan elämästä ja mies voi sit valita haluaako naisen vai "pikkubimbon"

Tutkimuksen mukaan pitkään kestäneet parisuhteet ovat kestäneet siksi pitkään, koska molemmat ovat päättäneet niin. Jokaisessa suhteessa tulee huonoja hetkiä. Välillä vain toinen on kyllästynyt, jolloin toinen voi auttaa jatkamaan. Joskus taas käy niin, että molemmat ovat kypsyneet suhteeseen. Tällöin auttaa vain tietoinen jatkaminen.

Valinta on teidän.

Yhteistyössä