miten suhtautuisit mieheen, jolla tietäisit olevan edellisistä suhteista lapsia, joihin ei pidä yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on 3 lasta tälläisen miehen kanssa. Hän ei tapaa 2 lasta edellisestä liitostaan. Eron jälkeen kovasti yritti mutta sitten loppui voimat. Muuttivat toiselle puolelle suomea, etä puhui lapsille järkyttäviä asioita isästä, valheita siis ja lopullinen niitti oli tekaistu pedofilia syytös. Muutaman vuoden sitä härdelliä kesti ja mies katsoi parhaaksi lopettaa että lapset saisivat olla rauhassa siitä höykytyksestä. Kyllä se lähivanhempi voi ja saa sekä osaa tehdä sellaista kiusaa ettei mitään rajaa.

Onko tesitä tervettä se että lapselle on joka tapaamisen jälkeen varattu lääkäriin aika? Koska äiti haluaa kiusata isää ja samalla sitten lastakin? Lapsihan varmasti tykkää sellaisista tutkimuksista...

Mutta se touhu oli niin sairasta että enemmän ihmettelen että noinkin kauan isä jaksoi. Mielenterveys oli mennä. Ja mikä parasta. eron yksi syy oli se että miehellä meni kunnioitus tätä ihmistä kohtaan koska näki miten kohteli lapsiaan, koirat oli aina etusijalla. Koira sai purra lasta mutta lapsi ei koiraa...

Joten kyllä, huolin sellaisen miehen ja hän onkin mitä rakastavin aviopuoliso ja maailman paras isä.

[QUOTE="vieras";22726974]En pystyisi olemaan sellaisen miehen kanssa. Arvostan miehiä joille perhearvot on tärkeitä, ennekaikkea omat lapset.. Eriasia se jos lasten äiti ei anna lapsiaan miehelle ja tekee kiusaa, mutta jos selvästi näkisi välinpitämättömyyttä omia jälkeläisiään kohaan, katoaisin aika äkkiä tällaisen miehen läheltä.[/QUOTE]

Peesi.

Jaahas no etkö ole sitten pakottanut ukkoa isyystestiin? Jos et niin mistäköhän se johtuu..

En ole pakottanut ukkoa isyystestiin, en. Hän kieltäytyi siihen vapaaehtoisesti menemästä ja uhkasi "tekevänsä elämästäni helvetin" jos kerron lastenvalvojalle hänen nimensä. Ilmeisesti suurin syy oli tosiaan se että hän ei halunnut maksaa elatusmaksuja. Jotenkin koin että lapsen on parempi ilman hänenlaistaan isää.

Mutta tosiaan yhteisten tuttavien kautta olen kuullut että hän on esittänyt asian niin että minä olen kieltänyt häntä tapaamasta lasta. Ja varmaan siitä syystä niitä tyttöystäviäkin on riittänyt, onhan hän varmasti aika hellyyttävä kertoessaan lapsesta jota ei saa tavata tämän ilkeän äidin vuoksi.

juupa..se voi olla myös niin ettei se katkera exs akka anna tavata lasta tai vastaavaa..
t.sellaisen miehen vaimo jonka akka kostona ei anna lasta meille käytään,päästä käymään isää siellä tai lapsen isän soittaa tytölleen!

En todellakaan voisi kunnioittaa miestä, joka ei tapaisi lastaan. Enkä myöskään helpolla uskoisi miehen juttuja siitä miten eksä ei anna tavata lasta jne, näitä on nähty liian monta ja totuus on USEIMMITEN se ettei mies halua tavata lastaan, mutta ei kehtaa sanoa sitä suoraan vaan laittaa sen eksänsä syyksi ja naiset kilpaa haukkuvat miten kamala eksä on kun ei ymmärrä miten mies kaipaa lastaan...

munpas isän uus vaimo ei edes halua että isä pitää muhun yhteyttä. ja mun isä on sen verran paska että uskoo sitä. noh nytpä ei sitten myöskään lapsenlastaan nää.
onneks mun isällä ja ihana vaimo ja kaks ihanaa tytärtä lisää:)))<3

Yhteistyössä