Miten suhtautua miehen valehteluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vivian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua arsyttaa kanssa enemman valehtelu, kun totuuden kertominen. :kieh:

ex-avokki valehteli kerran ja sain selville taman. Yritin kaikin keinoin, etta olis ite kertonu asiasta, mutta ei kertonu vaikka mita kyselin ja vihjailin. Lopulta sanoin pain naamaa etta tiedan mita oot tehny. Sitten kylla myonsi. Arsytti. Viikko sen jalkeen erottiin... : p Ystavia kylla ollaan nykysin ja luottamus on palautunut :)

Kiinnostaisi kuulla miten tama juttu paattyy ja miten totuus selviaa :D Jos jaksat kertoa : )

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No onko miehesi exsä hänen kaverinsa? Ilmeisesti on, koska voipi laittaa koirankin sinne hoitoon. Jos taas se on hänen kaverinsa, niin eihän miehesi edes valehdellut sinulle, ellei sitten sanonut nimenomaa, että vie koiransa esim. Matti kaverille.

peesi tähän. Kaveri ku kaveri.

Tunnustan olleeni tuollaisessa asiassa aikoinaan ns. toisella puolella. Kävin joskus exälläni juomassa kahvit ja juttelemassa ja sanoin nykyiselle miehelle, että menen kaverille. Syynä oli se, että itsestäni tiesin erittäin hyvin, että minulla pysyy kyllä housut jalassa, mutta en voinut olla mitenkään varma, että nyxä siihen luottaisi, jos sanoisin suoraan minne olen matkalla... Jäin kuitenkin kiinni valehtelusta ja luottamuspula oli pitkäaikainen. En ole koskaan pettänyt ketään miehistäni, vaan aina on ollut vain yksi kerrallaan!

Yhteistyössä