Miten suhtaudut sekasaunomiseen: osallistuisitko jos joku pyytää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaimoni oli työpaikan virkistyspäivillä sellaisessa isohkossa rantapaikassa, söivät ja grillasivat. Illemmalla oli saunan vuoro ja menivät koko porukka ( miehiä 6 ja naisia 4) yhdessä saunaan. Saunoivat ja suihkuttelivat vapaasti kaikki ilman rihman kiertämää. Minua kiihotti todella paljon kun kuulin heidän sauna jutusta. Ajatus että vieraat miehet olivat vapaasti saaneet katsella vaimoni paljaita paikkoja kiihotti tosi paljon.
 
Oma mies vei minua ensin nudistirannoille miesten katseltavaksi. Mieheni kiihoittui kun toiset miehet katseli minua alastomana. Tämä ei riittänyt pitkään kun hän alkoi haluta minun antavan pillua toisille miehille. Nykyään on melko usein joku mies hänen mukana ja mieheni on luvannut että vaimo antaa pillua kimpassa. Olen alkanut pitämään itsekkin kun on kaksi miestä kanssani seksi puuhissa. Mitähän on jatkossa tulemassa kun tuntuu että nälkä kasvaa syödessä. Nyt jo ehdottelee että olisimme isomman porukan kanssa. En ole luvannut ainakaan vielä kuin korkeintaan kolmen miehen kanssa.
 
Minä osallistuisin sekasaunaan, jos sellaiseen pyydettäisiin. Alastomuus ei ole yhtään sen kummallisempaa kuin vaatteet päällä oleminen. Sekasauna ei tarkoita seksiä ja orgioita vaan saunomista. Eri asia jos niin on sovittu.
Olen mies.
 
vierailija
Vaimoni oli työpaikan virkistyspäivillä sellaisessa isohkossa rantapaikassa, söivät ja grillasivat. Illemmalla oli saunan vuoro ja menivät koko porukka ( miehiä 6 ja naisia 4) yhdessä saunaan. Saunoivat ja suihkuttelivat vapaasti kaikki ilman rihman kiertämää. Minua kiihotti todella paljon kun kuulin heidän sauna jutusta. Ajatus että vieraat miehet olivat vapaasti saaneet katsella vaimoni paljaita paikkoja kiihotti tosi paljon.
Tämä on meistäkin ihan tajuttoman kiihottavaa ja vaimon kanssa oikein leikitellään asialla. Usutan häntä milloin mihinkin sekasaunaan, vaikka ainoana naisena. Vaimo on myös pirun kiimainen näiden iltojen jälkeen, kun kertoo miten isokaluiset miehet syövät hänen vartaloa katseillaan. Vaimo sheivaa poslariksi vain näitä iltoja varten ja viime aikoina olen jäänyt kokonaan pois saunailloista. Käynyt vain hakemassa esim. mökiltä hänet kotiin seuraavana aamuna.
 
vierailija
Olen 24-vuotias rouva ja lähtisin miesten kanssa saunomaan.
Jos olisi hyvä porukka voisin osallistua myös kimppaseksiin kun sitä myös kysytään seka saunoissa.
Olen ensimmäisen vuoden opiskelijapoika, aloitan syksyllä toisen vuoden. Viime syyskuussa laitoksen opiskelijoille ja opettajakunnalle järjestettiin tutustumisilta paikassa, jossa oli rantasauna. Se oli käytössä, ilman vuoroja, sekasaunana. Me opiskelijat sitä lähinnä käytimme, ja huvittavaa oli että pojilla oli uikkarit, tytöt taas estottomasti alasti. Ja niin kuumana muutama tytöistä kävi, että se ilta kyllä johti seksiin, ei tosin siellä saunalla. Jos syyskuussa sinne taas menemme, en takuulla sauno uikkareissa.
 
vierailija
Vaimoni oli työpaikan virkistyspäivillä sellaisessa isohkossa rantapaikassa, söivät ja grillasivat. Illemmalla oli saunan vuoro ja menivät koko porukka ( miehiä 6 ja naisia 4) yhdessä saunaan. Saunoivat ja suihkuttelivat vapaasti kaikki ilman rihman kiertämää. Minua kiihotti todella paljon kun kuulin heidän sauna jutusta. Ajatus että vieraat miehet olivat vapaasti saaneet katsella vaimoni paljaita paikkoja kiihotti tosi paljon.
Olen huomannut, että naiset usein ovat saunojina miehiä estottomampia. Meillä oli firmassa muutama rouva, jotka firman kesäisessä grilli-illassa tykkäsivät saunoa, oli aviomies mukana tai ei. Jos oli lauteilla ahdasta, he istuivat syliin, kuistillakin, polvien päälle takaperin, haarat levällään, ja kuin testinä, että uskaltaako mies käpälöidä. Jos uskalsi, toruttiin. Poikamiehiä kiusoteltiin, kiellettiin katsomasta. Olin esimiesasemassa ja jouduin selvin päin valvomaan, ettei mitään peruuttamatonta tapahdu. Kun kerran vein erään väsyneen sankarin kotiinsa, vaimo tuli pihalle vastaan ilkosillaan ja haukkui meidät päästä varpaisiin.
 
vierailija
Minä en ymmärrä niitä miehiä jotka pystyvät naisten kanssa saunomaan ilman erektiota. Minulla tuli n. 40 vuotiaaksi asti erektio aina naisen kanssa saunoessa. Yhden kanssa tuli erektio myös aina vaikka oltiin 12v yhdessä eli ei auttanut vaikka oli tuttu nainen joka paikasta
 
vierailija
No nyt kun olen näitä lukenut, niin en todellakaan lähtisi. Niinkuin vastauksista voi päätellä, lauteilla on varmasti miehiä/naisia, jotka tiirailevat varustuksia. Itse suhtaudun alastomuuteen luonnollisesti, enkä itse sekasaunassa muuta kuin saunoisin. Seksi on mulla mielessä sitten vaimon kanssa kahdestaan, vaikka siellä saunassakin. Ei kiinnosta saunoa minkään runkkareiden kanssa. Epäkohteliasta.
 
vierailija
No nyt kun olen näitä lukenut, niin en todellakaan lähtisi. Niinkuin vastauksista voi päätellä, lauteilla on varmasti miehiä/naisia, jotka tiirailevat varustuksia. Itse suhtaudun alastomuuteen luonnollisesti, enkä itse sekasaunassa muuta kuin saunoisin. Seksi on mulla mielessä sitten vaimon kanssa kahdestaan, vaikka siellä saunassakin. Ei kiinnosta saunoa minkään runkkareiden kanssa. Epäkohteliasta.
Valitettavasti on miehiä niin kuin minä joilla on helposti erektioon taipuvainen kalu. Ei niitä naisia tarvitse tiirailla että seisokki tulee. Noin 40 vuotiaaksi asti seksikin oli helppoa kun nainen vähän vaatetta alkoi vähentää niin seisokki alkoi heti. Ei koskaan tarvinnut kalua erikseen sen takia herätellä tai suihin ottaa että seisoisi. Mutta kyllä naiset on tykänneet kun erektio on kovana heti kun housut ottaa pois. Hitaasti lämpenevien naisten kanssa vähän hankalaa mutta onneksi on naisia jotka myös on heti valmiita panemaan kun housut on pois. Tälläisia naisia on vaikka hitaasti lämpenevät naiset väittävät että ei ole että nainen vaatii piiiiitkän esileikin. Pötypuhetta
 
vierailija
Meillä on sauna ja kesämökillä savusauna. Uusilta vierailijoilta olen kysynyt, haluavatko vaimo ja mies kylpeä yhdessä erikseen, vai tulevatko sekasaunaan. Hyvin harvat ovat kieltäytyneet sekasaunasta, ja kieltäytyjät ovat olleet miehiä, vaikka vaimo olisi halunnutkin tulla porukalla.

Näyttää siltä, että jotkut miehet pelkäävät näkyvää erektiota. Naisillahan tätä pelkoa ei ole, vaikka vittu olisi kuinka kiihottunut.
 
Meillä on sauna ja kesämökillä savusauna. Uusilta vierailijoilta olen kysynyt, haluavatko vaimo ja mies kylpeä yhdessä erikseen, vai tulevatko sekasaunaan. Hyvin harvat ovat kieltäytyneet sekasaunasta, ja kieltäytyjät ovat olleet miehiä, vaikka vaimo olisi halunnutkin tulla porukalla.

Näyttää siltä, että jotkut miehet pelkäävät näkyvää erektiota. Naisillahan tätä pelkoa ei ole, vaikka vittu olisi kuinka kiihottunut.
Lähtisin mukaan kuten myös ryhmäseksiin jos on hyvä porukka.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukija516442
vierailija
Olen 26-vuotias naimisissa oleva lapseton rouva. Mieheni kanssa olemme usein vieraisilla samanikäisen tuttavapariskunnan kanssa, joilla on kaksi pientä lasta. Joskus saunomme, kaikki yhdessä, ja alasti tietenkin. Minulle se on voimaannuttava kokemus. Olla itse nähtynä, ja miehet rennosti, tuttavallisesti munasillaan. Se yhteisyyden kokemus on siinä jotain omaansa, tuttua ja turvallista ja samalla jännittävää. Eroottinenkin se kokemus omalla salaisella tavallaan on, sillä kyllähän nainen siinä katsotaan.
 
vierailija
Olen 26-vuotias naimisissa oleva lapseton rouva. Mieheni kanssa olemme usein vieraisilla samanikäisen tuttavapariskunnan kanssa, joilla on kaksi pientä lasta. Joskus saunomme, kaikki yhdessä, ja alasti tietenkin. Minulle se on voimaannuttava kokemus. Olla itse nähtynä, ja miehet rennosti, tuttavallisesti munasillaan. Se yhteisyyden kokemus on siinä jotain omaansa, tuttua ja turvallista ja samalla jännittävää. Eroottinenkin se kokemus omalla salaisella tavallaan on, sillä kyllähän nainen siinä katsotaan.
Kai noin nuorilla miehillä meisseli on pystyssä kun vieraan naisen kanssa pääsee saunaan ja vielä omakin on mukana.
 
vierailija
En osallistuisi sekasaunaan enkä kyllä muuhunkaan saunomiseen kavereiden kesken, oli samaa sukupuolta tai ei. Minusta se olisi kiusallista, enkä ole mitenkään erityisen katseenkestävä ilman vaatteita enää tämän ikäisenä.

N42
 
vierailija
Olen mies jolla on hyvin herkästi toimiva kalu. En voi lähteä naisten kanssa saunaan,se on erektio varmasti kun se tulee jo tutun naisenkin kanssa saunoessa. Eikä mikään puoliveltto vaan ihan kunnon stondis.
 

Yhteistyössä