Miten suhtaudut sekasaunomiseen: osallistuisitko jos joku pyytää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiihoittaa se naisiakin kun kulli nostaa päätään naista katsoessaan.
Onneksi minä voin vihjata omalle miehelle halustani tulla pannuksi myös vieraamme toimesta.
Onneksi olkoon, ja voin sanoa että kateeksi käy. Minun mieheni on niin mustasukkainen, että mikään sekasaunominen ja muukaan yhteinen alastomuus vieraiden miesten läsnäollen ei tule kysymykseenkään. Jonkinlainen henkireikä on ollut kesäinen matonpesuretki parhaan ystävättäreni mökille, jossa voin rentoutua, rohkeilla, hieman flirtatakin ystävättäreni miehen kanssa silloin kun hän on siinä matopesussa ollut mukana auttamassa. Enempää en tohdi ajatellakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Onneksi olkoon, ja voin sanoa että kateeksi käy. Minun mieheni on niin mustasukkainen, että mikään sekasaunominen ja muukaan yhteinen alastomuus vieraiden miesten läsnäollen ei tule kysymykseenkään. Jonkinlainen henkireikä on ollut kesäinen matonpesuretki parhaan ystävättäreni mökille, jossa voin rentoutua, rohkeilla, hieman flirtatakin ystävättäreni miehen kanssa silloin kun hän on siinä matopesussa ollut mukana auttamassa. Enempää en tohdi ajatellakaan.
Minun mies haluaa nähdä minun panevan muidenkin miesten kanssa.
Minä haluan välillä itse iskeä miehen mukaan vaikka mies järjestääkin miehiä vaimoaan panemaan olen mielissäni tilanteestani.
Haluan olla miesten haluama.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kerran oltiin yhden pariskunnan kanssa, pestiin toistemme vaimot oikein perusteellisesti pillua myöten, mut sitten muijat menivät puihin ja pantiin omia puolisoita, ei ihan putkeen mennyt. Kivaa vaihtelua kun vieressä pannaan myös.
 

Yhteistyössä