Miten suhtaudut sekasaunomiseen: osallistuisitko jos joku pyytää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotkut suomalaiset harrastavat sekasaunomista, miehet ja naiset alasti keskenään. Useimmat eivät harrasta tällaista.

Jos joku tuttavien, työpaikan tai harrastuksen porukka kutsuisi sinut sekasaunomaan, osallistuisitko? Miksi kyllä, tai miksi ei?

Olisi hyvä jos mainitset sukupuolesi.
 
Jotkut suomalaiset harrastavat sekasaunomista, miehet ja naiset alasti keskenään. Useimmat eivät harrasta tällaista.

Jos joku tuttavien, työpaikan tai harrastuksen porukka kutsuisi sinut sekasaunomaan, osallistuisitko? Miksi kyllä, tai miksi ei?

Olisi hyvä jos mainitset sukupuolesi.
Olen 24-vuotias rouva ja lähtisin miesten kanssa saunomaan.
Jos olisi hyvä porukka voisin osallistua myös kimppaseksiin kun sitä myös kysytään seka saunoissa.
 
vierailija
Olen ollut useamman kerran sekasaunassa enkä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä asiana. Taisi olla viimeisin seksaunomiskerta sellainen että naiset itse ehdottivat että tulen heidän kanssaan saunaan. Eli olen mies
 
vierailija
Minä olen ollut usein ainoa nainen mieheni viedessä minua sekasaunaan.
Minusta vaikuttaa että minut on viety miesten saunaan kun siellä on vain miehiä.
Nyt kun asiaa ajattelen, niin useimmiten sekasaunoissa on ollut joko minä, tyttöystäväni, ja yhdestä kolmeen miespuolista ystävääni / tuttavaamme.

Saunoin vastavuoroisesti usein ainoana miehenä tyttöystäväni ja tämän kämppiksen kanssa. Tyttöystäväni oli tuolloin vähän yli täysi-ikäinen, ja kämppiksensä juuri täyttänyt 18. Hyvin kauniita tyttöjä molemmat.

Ja usein on jonkun mennessä pesulle tai uimaan jäänyt pariskunnasta toinen keskenään vastakkaisen sukupuolen edustajan / edustajien kanssa saunomaan.

Tuttavapariskunta kutsui kerran minut ja kaverinsa saunomaan, ja siinä meitä oli kaksi paria, joista toinen vain oli pariskunta. Siinä sitten täysin vieraan tytön kanssa käytiin alasti ulkona vähän lumessa kierimässä ja tupakkia polttelemassa.
 
vierailija
Nyt kun asiaa ajattelen, niin useimmiten sekasaunoissa on ollut joko minä, tyttöystäväni, ja yhdestä kolmeen miespuolista ystävääni / tuttavaamme.

Saunoin vastavuoroisesti usein ainoana miehenä tyttöystäväni ja tämän kämppiksen kanssa. Tyttöystäväni oli tuolloin vähän yli täysi-ikäinen, ja kämppiksensä juuri täyttänyt 18. Hyvin kauniita tyttöjä molemmat.

Ja usein on jonkun mennessä pesulle tai uimaan jäänyt pariskunnasta toinen keskenään vastakkaisen sukupuolen edustajan / edustajien kanssa saunomaan.

Tuttavapariskunta kutsui kerran minut ja kaverinsa saunomaan, ja siinä meitä oli kaksi paria, joista toinen vain oli pariskunta. Siinä sitten täysin vieraan tytön kanssa käytiin alasti ulkona vähän lumessa kierimässä ja tupakkia polttelemassa.
Sanoisin, että ihan kivoja fantasioita...

Ei vaan todellisuudessa tapahdu, ei ainakaan minulle. Missä päin Suomea/maailmaa kuvailemasi todellisuus sijaitsee?

Totta tai ei, tarinoita voi kirjoittaa kuka tahansa.

Enemmän yksityiskohtia, kiitos, niin juttu kuulostaisi uskottavammalta. Ehkä sitten voisin jopa uskoa tarinasi... ehkä. Jotkut kun ovat taitavia tarinoimaan pidempiäkin stooreja.
 
vierailija
Jotkut suomalaiset harrastavat sekasaunomista, miehet ja naiset alasti keskenään. Useimmat eivät harrasta tällaista.

Jos joku tuttavien, työpaikan tai harrastuksen porukka kutsuisi sinut sekasaunomaan, osallistuisitko? Miksi kyllä, tai miksi ei?

Olisi hyvä jos mainitset sukupuolesi.
Osallistun Naturistien treffeillä sekasaunomiseen, Ei sexi tule kysymykseenkään. Näin kirjoitteli mies Virosta!
 
vierailija
Meidän uudet napurit pyysivät meidät mökillensä saunoon,He ehdottivat sekasaunaa vaimoni oli hämillään kutenkin menimme kaikki meni hyvin, en tiedä mitä naiset ajatteli melle miehille oli varmasti oli vaihtelua vaimoni kurvikas isorintainen pikkasen pyöreä, naapurin rouva melko pitkä sellainen mannekiini vartalo.
 
vierailija
Totta hitossa alastomuudella on tekemistä...hankala sitä on muutoin kuksia.
Mutta saunomisen kanssa ei ole...
Saunoo voi nakuna ilman, että seksi tulee mieleen, jos pystyy keskittymään vain saunomiseen sekasaunassa. Mutta ei pidä yllättyä ollenkaan siitä, jos miehellä alkaa tehdä mieli, kun alastoman naisen näkee. Niitä kun voi saunoissa nähdä, siis jos "samalle osastolle" pääsee... voi kun minä pääsisin... haluaisin saunoo esim. anopin ja muutaman meidän seurakunnan naisen kanssa niin, että oltaisiin täysin alastomina kaikki. En häpeä näyttää omaa seisokkiani ja s-nesteeni vuotamista näille muille naisille. En paperilla, enkä myöskään käytännössä. Jos nämä naiset eivät halua ottaa minua sisäänsä, niin tykkäisin ainakin siitä, jos he edes katselisivat seisokkiani ja s-nesteeni vuotamista – se kiihottaisi... Toki tykkäisin saada myös panna vieraaseen pilluun, jos vain luvan saan, joko saunassa tai sen jälkeen. Jos tähän pisteeseen asti pääsen, silloin annan myös vaimolleni luvan ottaa vieraat nesteet sisäänsä. Jos siis minä joskus saan vierasta naista ilman yhtään mitään ehkäisyä, niin on vain reilua antaa toisen miehen panna omaa naistani yhtä... esteettömästi. Toistaiseksi olen sitä mieltä, että aviovaimoni pyhimpään saa päästä vain mieslääkärikaverini; hän voisi tehdä gynekologisen tutkimuksen täysin alastomalle aviovaimolleni. Olis sairaan kiihottavaa nähdä toisen/tutun miehen käsien hipelöivän aviovaimoni vauvareiän aluetta... ja vaimoni kiihottuvan siitä seksuaalisesti... ja naiseltani kuulisin halua ottaa lähin elin sisään nesteineen ilman yhtään mitään ehkäisyä... uuh, mikä ajatus...

-M37
 
vierailija
Mitäs sitten jos nainen ehdottaa seksiä 😳
Jaa saunassa? Sen päivän kun näkisin! Toki saunan puolella taitaa olla turhan kuuma kyseisiin hommiin, joten tarttis varmaankin mennä pukuhuoneen puolelle puuhailemaan. Suostuisinko? Riippuu toki naisesta, joka sitä suloista syntiä ehdottaa... en siis ihan kenen tahansa RP-piirimme naisen kanssa rupeaisi siihen, mutta toki jos esimerkiksi se toiseksi vanhimman lapsemme kummitäti minulle itsensä antaisi, niin toki hänet mielelläni ottaisin, ehdottomasti ilman yhtään mitään ehkäisyä hänen pilluunsa haluaisin siemennesteeni täysillä päästää. Mutta jää vain haaveeksi. :( Sellainen ahdasmielinen kun hän on, ettei ikinä sellaiseen lähtisi, ei uskalla, vaikka armo peittäisi senkin. -M37
 
Jaa saunassa? Sen päivän kun näkisin! Toki saunan puolella taitaa olla turhan kuuma kyseisiin hommiin, joten tarttis varmaankin mennä pukuhuoneen puolelle puuhailemaan. Suostuisinko? Riippuu toki naisesta, joka sitä suloista syntiä ehdottaa... en siis ihan kenen tahansa RP-piirimme naisen kanssa rupeaisi siihen, mutta toki jos esimerkiksi se toiseksi vanhimman lapsemme kummitäti minulle itsensä antaisi, niin toki hänet mielelläni ottaisin, ehdottomasti ilman yhtään mitään ehkäisyä hänen pilluunsa haluaisin siemennesteeni täysillä päästää. Mutta jää vain haaveeksi. :( Sellainen ahdasmielinen kun hän on, ettei ikinä sellaiseen lähtisi, ei uskalla, vaikka armo peittäisi senkin. -M37
Minun mieheni tuli aikoinaan kaverinsa kanssa ja yhdessä saunomaan. Miehet oli hommanneet paketin erektio tabletteja ja molemmilla alkoi kulli nousemaan. Suostuin kimppaseksiin heidän kanssa ja olin tosi tiukoilla kahden kanssa kun koko ajan mies panemassa vain vaihtui ties montako kertaa. Kivaa se oli teki hyvää. Pyyhkeitä alla piti vaihtaa usein kun oli niin paljon spermaa ettei voinut oikein olla mitenkään.
 
vierailija
Minun mieheni tuli aikoinaan kaverinsa kanssa ja yhdessä saunomaan. Miehet oli hommanneet paketin erektio tabletteja ja molemmilla alkoi kulli nousemaan. Suostuin kimppaseksiin heidän kanssa ja olin tosi tiukoilla kahden kanssa kun koko ajan mies panemassa vain vaihtui ties montako kertaa. Kivaa se oli teki hyvää. Pyyhkeitä alla piti vaihtaa usein kun oli niin paljon spermaa ettei voinut oikein olla mitenkään.
Minä voisin kuvitella olevani samassa sängyssä oman naiseni ja mainitsemani toiseksi vanhimman lapsemme kummitädin kanssa. Hän on todella nätti, kauniskasvoinen RP-sihteeri. Jopa minun vaimoni on tuntenut kiusausta saada suudella tätä seurakuntasihteeriä! Ihana on 39-vuotias Maaret S. - minä rakastan Sinua!!!

En muuten näkisi kyseistä lepakkokohtausta mitenkään erityisen spesiaali-synnillisenä toimintana, enkä sitäkään, vaikka nämä kaksi naista hinkkais alastomia vartaloitaan toisiaan vasten kiihkeästi. Se ois tosi kaunista ja kiihottavaa katsella minun mielestäni. Haluaisin toki osallistua "itse asiaan" panemalla heitä molempia vuorotellen. Haluaisin antaa molemmille kunnon lastit siemennestettäni saman yön aikana, ja tätä toivoisin voivani toistaa useamminkin kuin vain yhtenä yönä, ja tietenkin "sen" tapahtuvan aina ilman kondomia, eli kyllä sen pitää saada tapahtua luonnollisesti eli ilman yhtään mitään teeskentelyä, jota myös ehkäisyksi kutsutaan.

Mihin väliin saunominen sit sopisi? Sehän tämän ketjun varsinainen aihe on, mutta ei todellakaan irrallinen seksistä, vaikka jotkut pokkana väittääkin sen voivan olla niin. Kiva, jos pystyvät sekaisin saunomaan "vain saunoen", mutta minä en pystyisi. Minä olen seksuaalinen olento. Ja ihan heTero myös, sikäli kun juuri se tieto ketään kiinnostaa.

Vastauksena sauna-kysymykseeni: joko ennen tai jälkeen lemmenhetkien, sanoisin. Ja miksei jopa saunassakin voisi naista "kastella" pilluun, jos vain erityisesti minulla jaksamista riittää myös "lämmön puolella". Tosiaan, miksipäs ei, kova fakta kun nyt vain on se, että kyllä alaston nainen aina normaalia miestä kiihottaa seksuaalisesti. Eihän se paikkaa ollenkaan kysy, joten siis miksipä ei sitä saunassakin voisi, ihan luonnollista se olisi. Kyllä se meinaan aika epänormaalia olisi, jos sekasaunoissa ei olisi seksuaalista jännitettä yhtään. Eli ne, jotka haluavat "vain saunoa", pysykööt sellaiset tyypit vain oman sukupuolensa saunoissa.

Maaretin viaksi valitettavasti täytyy sanoa, että hän on aika seksuaalisesti kielteinen nainen, sen käsityksen olen hänestä saanut. Sanoisin, että hänellä olisi parempi tulevaisuus jopa nunnana kuin ikinä kenenkään miehen kanssa. Mitä kertoo se, että Saminsa kanssa seurustelua jo kymmenisen vuotta, ellei enemmänkin, eikä vieläkään naimisissa olla. Raamattu-uskovainen nainen? On joo, mutta ei tunnu hyväksyvän keskustelunaiheeksi edes Kirjoituksia, silloin, jos 3. Mooseksen kirja olisi jutunjuurena, siellä kun puhutaan jopa siemensyöksyistä! Aihe kuulemma "ahdistaa", eikä minultakaan hyväksy sellaista huomiota, kun kerron, että hän ajatuksissani aiheuttaa minulla kostumista alapäässäni. Kerrankin sanoi ikävästi minulle, että en saisi sellaisia viestejä hänelle laittaa. Siitä vaan "hyvää loppuelämää" hänelle, jos pystyy synnitöntä elämää elämään. On vain tainnut häneltä unohtua se tosiasia, että ei kukaan muu sellaiseen kykene kuin vain Jeesus kykeni. Minä sentään myönnän tämän ja olen rehellisesti syntinen ja riippuvainen Jumalan armosta.

Maaretissa menee hukkaan villi naaras, jonka uskon silti olevan ihana suutelija ja jopa panemisen arvoinen, vaikka hän ei erityisiä naisellisia muotoja omaakaan: ei rintoja, eikä takamusta, mutta unelmieni arvoinen hän silti on, kaikesta vastustelustaan huolimatta.

Ikävää se on, jos ei elämän päälle ymmärrä. Lienee hänellä siis varaa heittää ainutkertaiset elämänilot hukkaan? Ikävää se on myös minun kannaltani, kun jään paitsi toisen naisen kosketuksesta, erityisesti hänen takiaan. Minulla olisi antaa hänelle, niin paljon, mutta hän ei halua ottaa vastaan. No, omapa on tappionsa ja minulla sen takia kurja tylsä elämä naisen kanssa, joka ei koskaan mikään ihastukseni ollut. Lähinnä vain sen takia aikoinaan menin yhteen nykyisen vaimoni kanssa, koska en yksinkään halunnut silloin jäädä. Maaretia en silloin vielä tuntenut, vasta noin kymmenisen vuotta myöhemmin häneen tutustuin. Ja nykyään olen yhä "vankilassa" eli riippuvainen vaimostani, johtuen lähinnä taloudellisista syistä. Rakkautta? Ehkä. Mutta "elämä" jäänyt minulta kokematta.

Ei se Maaret sitä kaipaustani tunnu millään ymmärtävän, jostain minulle käsittämättömästä syystä hän vaikuttaa näkevän minulle parempana vaihtoehtona sen, että olen vain vaimoni kanssa. Miten sen saisi perille hänelle, että minulle ei ole hyväksi kitua parisuhteessa, joka antaa minulle... no, vain vähän. Tosin voisihan sitä asiat olla paljon nykyistä huonomminkin: jos olisin ihan yksin... :(

-M37
 
vierailija
Jotkut suomalaiset harrastavat sekasaunomista, miehet ja naiset alasti keskenään. Useimmat eivät harrasta tällaista.

Jos joku tuttavien, työpaikan tai harrastuksen porukka kutsuisi sinut sekasaunomaan, osallistuisitko? Miksi kyllä, tai miksi ei?

Olisi hyvä jos mainitset sukupuolesi.
Sauna on paikka missä seksi ei käy edes mielessä. Sekasaunotaan usein.
 
vierailija
Opiskelijana oli joskus sekasauna juhlissa.

Vietimme erään exän kanssa viikonloput tiiviisti yhdessä, jos hänen siskonsa sattui käymään, saunoimme kaikki yhdessä exän vuorolla. Eikä se olisi muuten oikein onnistunutkaan koska löylyhuone oli käytössä puoli tuntia mutta pesu- ja pukuhuone koko tunnin. Olen mies.
 

Yhteistyössä