Miten sitten saadaan mies pettämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kultamuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Siis en mä haluakaan muuta kun seksiä. Kerran tai kaks jos hyvin menee.

Ongelma tässä tilanteessa on miehen vaimo, joka on, noh, sanalla sanottuna upea.
Mä taas olen tavallisen näköinen, hiukan pulleakin.

No ei toivoo, miksi sä luulet, että se sua haluis?

Tuntuu ettei saa silmiään irti musta, ja muutenkin.. kyllä tuollasen tietää. Ja on suoraan sanonutkin mulle. Selvinpäin. Kännissä ei ole ikinä.

Haha, kusettaa epätoivoista tankkia.

Eli mahdoton yhtälö?
Mies ei voi haluta hiukan pulleampaa naista? Ikinä?
Kyllä meni monen läskin elämältä pohja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ongelma tässä tilanteessa on miehen vaimo, joka on, noh, sanalla sanottuna upea.
Sitten ei taida onnistua.

Väärin! Kyllä miehelle aina vieras kelpaa. Vaikka kotona olisi kuinka tasokas vaimo, seksi vieraan kanssa on jännittävää.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Siis en mä haluakaan muuta kun seksiä. Kerran tai kaks jos hyvin menee.

No ei toivoo, miksi sä luulet, että se sua haluis?

Tuntuu ettei saa silmiään irti musta, ja muutenkin.. kyllä tuollasen tietää. Ja on suoraan sanonutkin mulle. Selvinpäin. Kännissä ei ole ikinä.

Haha, kusettaa epätoivoista tankkia.

Eli mahdoton yhtälö?
Mies ei voi haluta hiukan pulleampaa naista? Ikinä?
Kyllä meni monen läskin elämältä pohja.
Ei, ainakaan jos on mahdollisuuksia normikokoiseen naiseen. Epätoivoiset on asia erikseen.

Naisten siis kannattaa olla komean miehen kanssa, jossa ulkokuori kohdallaan vaikka muuten mies olisi tyhjä?

Koska sama teidän mielestä pätee ainakin miehiin? Ei millään muulla väliä kunhan on upean näköinen kumppani?

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:
Naisten siis kannattaa olla komean miehen kanssa, jossa ulkokuori kohdallaan vaikka muuten mies olisi tyhjä?

Koska sama teidän mielestä pätee ainakin miehiin? Ei millään muulla väliä kunhan on upean näköinen kumppani?

Ei, vaan sillä on väliä, että rakastaa kumppaniaan ja kunnioittaa tätä, eikä petä! Ja sillä on väliä myös, että kunnioittaa toisten parisuhdetta, eikä lyllerrä siihen väliin sitä rikkomaan ja sotkemaan.

Yhteistyössä