Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No kyllä kotihoidontuki ja työmarkkinatuki oli ihan mun tuloja...
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No kyllä kotihoidontuki ja työmarkkinatuki oli ihan mun tuloja...
Eikö nainen sitten sais tienata enemmän,noi tuet kun on niin pienet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No kyllä kotihoidontuki ja työmarkkinatuki oli ihan mun tuloja...
Missäs niin lukee?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No kyllä kotihoidontuki ja työmarkkinatuki oli ihan mun tuloja...
Missäs niin lukee?
Ei lukenutkaan,mutta tiukoille vetäisi jos erottaisiin ja kituuttelisin tukien varassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No kyllä kotihoidontuki ja työmarkkinatuki oli ihan mun tuloja...
Missäs niin lukee?
Ei lukenutkaan,mutta tiukoille vetäisi jos erottaisiin ja kituuttelisin tukien varassa![]()
onko jotain mennyt ohi,mutta etkö se sinä ap ollut joka sossunluukulla kehuskelit tässä kuukausia sitten???
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:vieras hyvä
Siinä lapsen hoidossa on sellainen ongelma etten pysty likkaa päiväkotiin viemään |O
Et turha sun on tulla sättimään ennenkuin tiedät asioista enemmän :kieh:
seli seli. lässynlää niinhän se on aina että en pysty ja on selityksiä laiskoilla.
![]()
Just,mikä säkin luulet olevas?![]()
Vuoropäiväkotiin pitää viikkoa aiemmin ilmoittaa vuorot ja mä olen joskus saanut tietää töistä vasta samana päivänä,kun töihin pitää mennä![]()
Mut mitäpä mä olen sulle mitään selittää,kun ei tunnu menevän perille asti![]()
Ei tarvitse tulla leuhkimaan silti. Kaikki eivät pysty noin tehdä kuten sinä, kun ei ole avuliaita mummoja, joita hyväksikäyttää.
JOkainen varmasti sinun tilanteessa menisi töihin. Yksi lapsi ja saat kotihoidontuet ja samalla palkkaa. vaihtelua itselle
Sano missä olen leuhkinut?
:attn: :kieh: