Mikä teidät on saanut pettämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kookos"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kookos"

Vieras
Katselin tuon kyselyn tuloksia ja siellä todellakin noin 40% sanoo pettäneensä. Olen lähes järkyttynyt tällaisesta tuloksesta! Mikä teidät on ajanut pettämään? Oletteko jääneet kiinni? Mitä tapahtui sitten?

En varmaan jäis kiinni, vaan omasta halusta kerroin.
Ollaan edelleen yhdessä.
Siksi, koska kaipaa vaihtelua, jännitystä, hyväksytyksi tulemista, läheisyyttä jne..

Petän varmaan vielä uudelleen, eroaisin mutta en osaa lähteä tästä.

[QUOTE="asa";29224491]Naisista joka toinen pettää, tai on pettänyt kumppaniaan seksuaalisesti, miehistä joka viides.

Ilman seksiä ero on vielä rajumpi.[/QUOTE]

Sulla on hyvä mielikuvitus... :)

Suhteen ollessa vielä ihan hyvissä kantimissa erehdyin kerran humalassa pussailemaan toisen miehen kanssa. Se oli sellaista huomionhakuista hölmöilyä. Samaisen avioliiton loppumetreillä petin ihan tietoisesti. En enää välittänyt mistään mitään, koska toinenkin osapuoli teki mitä huvitti. En enää jaksanut olla marttyyri, joka vaan ymmärtää toisen jatkuvia toilailuja avioliitossa. Rupesin siis itsekin pahikseksi. Petin myös siksi, että ihastuin toiseen mieheen.

Onnellisia oltiin pari vuotta, sitten alkoi mies pahaksi. V...tuili ja kehui miten työpaikan naiset käy kuumana hänelle. Tätä jatkui ja jatkui. Rakkaus oli mennyt ja kerran minullakin oli tilaisuus kostoon. Petin ja ihan v...tuilessani kerroin miehelleni. Se raukka alkoi itkemään. En säälinyt ja nyt olen siitä mulkerosta irti.

No musta tuntuu etten mä ole oikein sellaista sitoutuja tyyppiä ja siksi tulee hairahduksia. osa miehistä tietää osa ei tienny. mulla ei muutenkaan oo ollu sellaisia avioliitto vakavia suhteita .

2 vuoden kuivakausi liitossa,,,kaikki vaan kuoli ei mitään tunteita, ehkä vihaa ja inhoa,,,,ulkopuolinen suhde autto jaksamaan ja viimenään repäsemään paskasta liitosta. En sius sen ulkopuolisen kanssa ole enää eikä se ollut kuin satunnaisia tapaamisia,,,

Yhteistyössä