Jos huudatte jotain huutonetista, muistatteko kaikki huutonne ja seuraatteko niitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Eli mikä on noin yleinen käytäntö. Seuraatteko ja oletteko tietoisia mitä huudatte ja koska ne päättyvät?
Tuosta tuli mieleen, että jos itsellä kohteita myynnissä niin seuraan niitä ja tiedän koska sulkeutuvat. Pari kertaa olen myös itse huutanut jotain joka voittava huuto ja aina olen seurannut huudon kehittymistä ja kaupan sulkeutumista ja ottanut heti yhteyttä myyjään kun olen voittanut ko. huudon.
Tuli vaan mieleen, että itse olen suht aloitteleva huutonet- myyjä. Viimeisin myyntikohde sulkeutui viime keskiviikona. Laitoin vottajahuutajalle viestiä, jossa tilinumeroni ja pyyntö laittaa viestin kun on maksanut. Huutaja ei kuitenkaan ole ottanut mitään yhteyttä minuun. Hänellä paljon palautteita minun mittapuun mukaan (lähes 100), joista lähes kaikki positiivisia.
Kuinka kauan odotan hän yhteydenottoa?

Näitä varmaan kysytty vaikka kuinka, mutta tuolla haulla en saanut mitään tuloksia kun yritin etsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja 1:
joka pvä seuraan ja voihan sitä käydä tarkistelemassa omalta sivulta mihin huutoja.

Joo, ja tuleehan siitä sähköpostiin muistutus, jos oma tarjous on ylitetty tai jos oma tarjous on voittanut. myyntipuolesta en tiedä.

mä kans seurailen kaikkia mitä oon huutanut ja tiedän melkein koska kaikki sulkeutuukin..ja jos ja samantien laitan myyjälle viestiä,että laittaa tilinumeronsa ja maksan samantien pois kun sen saan =)
no itse odotan 3päivää yhteydenottoa..sit voin vielä muistuttaa ostajaa jos mitään ei kuulu..sen jälkeen annan negan ja laitan uudelleen myyntiin..tosin ei ole tarvinnut laittaa kun 1 kerran..itsellä yli 1000positiivista palautetta =)

Yhteistyössä