A
ap.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lli:Kuulostaa minulta iteltä. Mulla oli joskus koulussa joitakin vuosia sellanen sosiaalinen vaihe mut nykysin oon kyllä ihan tollanen... Ja mustakin saisi hirmu hyvän kaverin, olen hirveen hyvä kuuntelemaan, autan mielelläni monin tavoin ja muhun voi luottaa ja kaikkee. Mut kiinnostava en oo kun en osaa mitään small talkia enkä oikein edes ääneen nauraaEn osaa hommata kavereita. Ja sit sellanen ongelma on että oon aika kova arvostelemaan muita, en ääneen, en ikinä halua loukata ketään, mut viihdyn todella harvojen ihmisten kanssa. Eli ei olis paljoo mistä valita mut niistäkään en kelpuuta ketään. Paska homma. Niin. En kai voi sua mitenkään auttaa kun en itteenikään... Anteeks, varmaan vähän masentava kirjotus. No mut mulla on tästä huolimatta ihan ok kaikki, mies on ja poika, toinen lapsi tulossa. Opiskelu ja työ on tietty vähän persiistä kun on epäsosiaalinen. Omalle äidille kerron huolet ja murheet, ja yks kaveri on näiltä sosiaalisemmilta ajoilta säästynyt, nähdään aika harvoin mut kumminki, se on sellanen mikä on vaan kiva olla olemassa...
Hih, sittenhän olemme aivan samanlaisia